Gå til innhold
Hundesonen.no

Madeira


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Skal du bo i Funchal? Jeg har vært der en gang, men bodde i et lite sted et stykke unna, så jeg har ikke så mange tips i selve Funchal. Stort sett synes jeg vi fikk helt ok mat overalt, og god mat mange steder. Anbefaler å reise litt rundt, øya har mye å by på. Ta gjerne guidede rundturer, det er en del steder man får best utbytte av ved å vite en del om dem. Levadavandring (om så en liten snutt) er obligatorisk.

Edit: og hvis jeg skal tilbake noen gang, vil jeg prioritere et besøk til Porto Santo som skal være ganske annerledes enn madeira, men veldig fint og med en del av de samme kvalitetene. Jeg ville dog kanskje ikke prioritert det på en ukes tur, vil anbefale å se en del av Madeira først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ikke så mange konkrete tips dessverre, vi bodde mye lenger unna og var bare i Funchal en gang. Men det var en veldig trivelig by med smale gater, fin arktitektur og en god del butikker. Gamlebyen var spesielt fin. La til en edit i det første innlegget forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...