13de Skrevet 24. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Får ike film inn på dataen! Grr Så kjipt Kan tenke meg du føler deg ganske handicappet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 7. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Heheh, kan prøve å filme ikveld Har du, eller noen andre, fått tatt opp noen pratevideo ennå? Venter spendt og syns jeg har vært skikkelig tålmodig Du bør jo også berike tråden min med de nye fotomodellbildene av Tesh... Andre med GD bilder og videoer oppfordres selvsagt også til å spamme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Spinnvill 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 7. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Spinnvill He he he! Var noen lopper i blodet der, ja Likte også godt de flagrende ørene i starten av videoen, priceless! Takk for bidraget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 leser du Honeys blogg? Masse bilder og filmer der www.greathoneydog.com Jeg får ikke inn video, men litt bilder klarer man vel Bildene over er tatt av Silje Garshol! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 7. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 leser du Honeys blogg? Masse bilder og filmer der www.greathoneydog.com Jeg får ikke inn video, men litt bilder klarer man vel Bildene over er tatt av Silje Garshol! Har du meldt hoppetussa på til hallingdans? Tror hun hadde fått hatten sparka ned i det hoppet der Har sett en del videoer og lest en del tema om Honey ja, er en stund siden nå faktisk, så bør vel ta meg en tur igjen. Hun har stålkontroll på Honey da! Mange gode råd og tips der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Har du meldt hoppetussa på til hallingdans? Tror hun hadde fått hatten sparka ned i det hoppet der Har sett en del videoer og lest en del tema om Honey ja, er en stund siden nå faktisk, så bør vel ta meg en tur igjen. Hun har stålkontroll på Honey da! Mange gode råd og tips der! Honey har mistet ett øye har lest bloggen i snart 3 år, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 7. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Honey har mistet ett øye har lest bloggen i snart 3 år, hehe Auda! Det var trist å høre! Jeg begynte visst også for ca 3 år siden, men har bare vært sporadisk inne deretter, har vært en stund siden nå. Får skrive det bak øret å sjekke litt nærmere når jeg får litt mer tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 26. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 (endret) Kombinasjon glatt gulv og trøtt hund kan være litt utfordrene Og en pratsom hann som er misfornøyd med grensekontrollen http://www.youtube.com/watch?v=EPTXIxeOW3s Endret 26. Mai 2013 av 13de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 15. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 For de av oss med GD-valpeabstinenser kan denne tråden anbefales. Live kamera :Grin: http://explore.org/#!/live-cams/player/great-dane-service-puppies-indoor-puppy-room Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Shara , datter av Lucy og Rex Sent from my C6903 using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 15. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Shara , datter av Lucy og Rex Sent from my C6903 using Tapatalk Herlig, hvor gammel er hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Herlig, hvor gammel er hun? Hun ble 2 år den 2. November Sent from my C6903 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 16. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Hun ble 2 år den 2. November Sent from my C6903 using Tapatalk Heldeiggrisen! Det 1ste bildet er vel litt eldre da? Ser ut som om hun har litt ekstra hvalpehud der :Grin: Er nysgjerrig på å vite mer om henneegentlig. Jeg så en tanned GD her i nabolaget i dag, OMG. Er ikke ofte jeg ser en GD egentlig. Dessverre var jeg i farten på sykkelen og syns det ble litt flaut å bråstoppe og spør. Hater meg selv for å være så fornuftig/sjernert egentlig.... Damn, jeg ville virkelig hilst på den deilige GD-en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvilling90 Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Nydelig rase! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Auda! Det var trist å høre! Jeg begynte visst også for ca 3 år siden, men har bare vært sporadisk inne deretter, har vært en stund siden nå. Får skrive det bak øret å sjekke litt nærmere når jeg får litt mer tid Nå er Honey på de evige marker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 17. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Nå er Honey på de evige marker Trist å høre. Men vi får huske på at hun hadde et langt og innholdsrikt liv. R.I.P. Honey Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Endelig litt GD lyder Litt søvnig, he he https://www.youtube.com/watch?v=AIpUvhlFC3A 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SynneWoll Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 For en herlig rase! Ønsker å se MER bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 4. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 En morsom og vokal video https://www.youtube.com/watch?v=KPbRyVUGoX0 Noen andre med bidrag? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 En morsom og vokal video https://www.youtube.com/watch?v=KPbRyVUGoX0 Noen andre med bidrag? herlig video 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 26. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 2 Grand Danoiser og 2 voksne i en Smart? Er det mulig da? https://www.youtube.com/watch?v=3BoLRooKhwI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 En "nabo" her har en grandisvalp på 6 mnd, hentet henne i Sverige før jul. Hun er bare så søt, en sort perle I dag gikk vi tur sammen, og Olga koste seg sammen med alle fuglehundene Langbeint og flagrende lepper Bris til Olga: "De viktigste tingene i livet er å stoppe opp og nyte utsikten. Og å smiske til seg så mange godbiter man kan." Manglet Pirat på dette bildet, men med en utålmodig vorsteh og grandis ble dette det beste bildet Ser bitteliten ut, men veier ca 15 kg mer enn mine akkurat nå 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts