Elisabeth00 Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Da planene ble litt endret med tanke på hund, står jeg igjen med helt nye, ubrukte pelsstellsprodukter, som jeg ikke kommer til å få bruk for. Jeg kunne tenkt meg halv pris for produktene, men kom gjerne med bud. Alle produktene er helt nye, og i original forpakning. Mason Pearson, pocket bristle & nylon. 375 ,- KW børste 140 ,- Trixie effileringssaks 132 Trixie kam 50 ,- HPP kam 55 ,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 jeg tar KW børsten,har du bilde av marson parson tingen? for vil kanskje ha den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Ok Den er sånn, er den som heter: Mason Pearson - Pocket Bristle & Nylon. Ligger masse bilder på google også. Den er kanskje solgt da, men kan gi beskjed i morgen dersom hun ombestemmer seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Mason & pearson-børsten er bare gull! Har hatt min i fem år og den er like fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Mason Pearson Har hatt min i 16 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Jeg tar gjerne effileringssaksen, hvis den ikke er solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Ok Den er sånn, er den som heter: Mason Pearson - Pocket Bristle & Nylon. Ligger masse bilder på google også. Den er kanskje solgt da, men kan gi beskjed i morgen dersom hun ombestemmer seg? oki trodde jeg var kjapp nok ute jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Jeg tar gjerne effileringssaksen, hvis den ikke er solgt?Du kan få den ja oki trodde jeg var kjapp nok ute jeg! Hehe, var en utenom forumet her. Hun skulle ha den. Men KW børsten er din om du vil ha den Dere kan bare ta kontakt på PM så kan vi avtale hvor vi skal møtes. Jeg bor på lambertseter. Er i byn av og til, og området rundt storo to ganger i uken.---------------------------------------Da er disse tingene igjen:Trixie kam50 ,-HPP kam55 ,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Dobbelpost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Hehe, var en utenom forumet her. Hun skulle ha den. Men KW børsten er din om du vil ha den hmm,jeg har en nesten lik så da dropper jeg. tenkte når jeg først skulle ha mason tingen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Du kan få den ja Supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts