Gå til innhold
Hundesonen.no

Triks - hoppe opp på føttene dine


borderen
 Share

Recommended Posts

Ojjj! Det der var helt syyykt :o Hvordan i svarte får du bikja til å gå på hendene?? :P
Whoopsis sin Opsis her inne kan gå på "hendene" :P

Ellers får jeg bare si at jeg har mye å lære, her var det mye kult! Dany også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo?? Ikke stå på "henda", det kan dem (ikke å gå da, men stå). Men å hoppe opp og balansere på undersiden av føttene mine når jeg ligger på ryggen. Hvordan skal jeg lære inn det? Jeg må kanskje ha med en medhjelper? Takk AnetteH, hadde vært helg genialt om du fant det. Det er ganske mange hunder på youtube som kan det, så det bør ikke være SÅ vanskelig (selv om det kanskje er litt vanskeligere med en 22kg lang BC :P)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet en teknikk jeg har sett var at du lærte de å stå med fram labbene på beina dine mens du lå. Kan jo shape de opp dit, deretter fikk de litt lengre frem på beina og de fleste mer klikker Gale og pleasing hunder prøver å komme etter med bakbena. I tillegg til at du starter med bena lavere om man klarer å holde de der.

Men det virker nesten lettere å trene det inn på en medhjelper for å flytte det over til deg :-P Evnt medhjelper trener de opp på dine ben. Men skal se etter de filmen jeg har sett det på.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...