Gå til innhold
Hundesonen.no

Innbilt (igjen)


Recommended Posts

Gårdshundtispa på 2 år har hatt sin 3. løpetid og ser ut som en melkeku. Hun har fått Galastop de andre gangene hun har vært innbilt,men nå tenkte jeg at naturen skulle få gå sin gang. Hvor lenge varer den?

Hun har hatt melk i pattene siden jul og "valpene" skulle vært født for 2-3 uker siden, så jeg synes det er forferdelig langvarig. Hun har ingen psykiske plager, ikke adoptert noen valper, lar ikke valpen i huset patte på henne osv. Mat/aktivitetsnivå har ikke hatt noen innvirkning tidligere, så nå har hun fått normal behandling fra oss.

Jeg vurderer selvfølgelig Galastop igjen, skal ta kontakt med vet til uken,men synes det er interessant å høre andres erfaringer om varigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier ikke gi galastop, har tre tisper som blir innbildt med melk (en plages litt med det og får "valper"). Men pass på at det ikke blir jurbetennelse bare. Gamla her fikk plutselig jurbetennelse - hun har vært innbildt etter hver løpetid hele livet med melk. Uten problem, men nå i år fikk hun faktisk jurbetennelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...