BareLinn Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 Lager en egen bildetråd til sjarmisen min her,jeg Banty er en Border Collie, sort/hvit, født 08.05.02, så han er snart 11år gammel Født på en gård i Drammen,og oppvokst på et småbruk. Overtok han som omplasseringshund i 2006,da han var nesten 4år gammel! Ikke brukt til gjeting, men som familiehund, triksehund, og en ekstremt god kosepute Her kommer noen bilder av vakkerskatten .. (skryting er vel lov? ) Syns selv han holder seg veldig godt, for alderen å være Sprek er han,og Jeg liker mannen min,jeg 3 Siter
Irenen Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 Herlig altså Ser ut som han holder seg veldig godt 1 Siter
BareLinn Skrevet 31. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 Herlig altså Ser ut som han holder seg veldig godt Takk, ble veldig fornøyd med det bilde Ja, syns han gjør det.. Men d er kanskje sånn med alle Siter
Caro Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Oi! så pen han er! Litt lik han jeg har jo, håper Caro også holder seg så godt når han kommer opp i den alderen. Så fin pels han ser ut til å ha også, får bare lyst til å kose!! :) Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Så fin han er, og så hyggelig at du er så forelska i han. Siter
Tavi Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Åherreverden for en sjarmis! Tror det er typisk border collie å være interessert i ballsport Han ser virkelig godt ut til å være 11 år, ikke mye grått i den barten. Siter
BareLinn Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Aww Tuuusen takk for mange hyggelige tilbakemeldinger Syns selvølgelig også at han er litt av en kjekkas <3 Siter
Tabris Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Aldeles nydelig! Jeg blir så forelsket i hunder som har den kvikkheten og gleden i øynene som han viser. Siter
BareLinn Skrevet 26. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2013 Noen nye bilder av mannen min, etter diverse turer i finværet Må bare få sagt at jeg synd han holder seg utrolig bra,til å være snart 11år Saving the best for last .. Han er usedvanlig fin,han! .. for tenk! 2 Siter
Recommended Posts