Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeutstyr str 40/50cm og M (puppia, dogman, weatherbeeta)


Tavi
 Share

Recommended Posts

Da whippetvalpen min har vokst til har hun også vokst ut av litt utstyr. :)

Puppia Classic Harness str M 100,-

539009_4394761271374_481757843_n.jpg

Fleecedress str 40cm med korte bein 100,-

295468_4394749831088_2065799846_n.jpg

Fleecedress merke Theo str 2XL/42cm, lange bein, vindtett, antipillingfleece, fôret med rød mesh 200,-

221970_4394750231098_886494527_n.jpg

Weatherbeeta vinterdekken str 50cm, tykkfôret og godt kvalitetsdekken, som dessverre har en litt for bred passform til whippeten min. Passer godt til f.eks. border collie. 200,-

521704_4394751191122_1024628854_n.jpg

Dogman vinterdekken 200g fyll str 40cm 200,-

539231_4394751311125_1670808629_n.jpg

Kan sendes i posten mot at kjøper betaler porto.

kontakt her, på PM eller på epost embliss @ rocketmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det weatherbeeta dekkenet blir der lite til Chicka, kjempe synd for jeg har to dekken fra dem fra før og ELSKER dem :)

Lurer på hvor du fikk tak i ditt dekken? I norge?

Kanskje de har i størrelsen til Chicka? Hadde vært såå perfekt! ;)

Jeg overtok det fra ei her i byen da hunden hennes måtte avlives, men hun hadde kjøpt den på hundeutstilling på Mo i Rana, trooor jeg. :)

Men www.minhestebutikk.no er forhandlere av weatherbeeta, og jeg er ganske sikker på at de har hundedekken også! :)

Åh den fleecedressen var fin!! Bare 10 cm for langt:(

Til oss er den 10cm for kort til Tavi og 15-20cm for kort for Troika :P Irriterende. Den grå er forresten kun brukt en gang, da den var for liten da den kom i posten (forsinkelser grrr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er interesset i fleecen, 40 i lengde. Whippetvalpen min er 35 over ryggen nå. Tror du den vil passe når hun er litt over også, eller er dressen absolutt max 40? Fleece pleier jo å være litt strekk i, hmm.

Vi bor i Oslo. Vet ikke hvor du holder til, men kan evt sendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er interesset i fleecen, 40 i lengde. Whippetvalpen min er 35 over ryggen nå. Tror du den vil passe når hun er litt over også, eller er dressen absolutt max 40? Fleece pleier jo å være litt strekk i, hmm.

Vi bor i Oslo. Vet ikke hvor du holder til, men kan evt sendes.

Jeg klarer å tvinge den på Tavi enda, og hun er nå 49cm lang, så den strekker seg litt, men ikke veldig mye. Har ei som vil prøve begge fleecedressene, men kan gi deg beskjed om hun ikke skal ha dem. :) Den i 42cm har Tavi brukt inntil nå i jula, så den er ganske mye mer romslig enn den i 40 :) Kan sikkert sende i posten om det blir aktuelt, regner med den går som brevpost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overtok det fra ei her i byen da hunden hennes måtte avlives, men hun hadde kjøpt den på hundeutstilling på Mo i Rana, trooor jeg. :)

Men www.minhestebutikk.no er forhandlere av weatherbeeta, og jeg er ganske sikker på at de har hundedekken også! :)

Til oss er den 10cm for kort til Tavi og 15-20cm for kort for Troika :P Irriterende. Den grå er forresten kun brukt en gang, da den var for liten da den kom i posten (forsinkelser grrr).

Minhestebutikk vet jeg om at de har disse dekkene ;)

Håpet på flere butikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.equestrianclearance.com/products/pets/coats/index.html

Om du vil handle i utlandet har disse svært gode priser (pundet er jo også lavt), og de refunderer også den engelske momsen om du sender dem en mail :)

Weee!!! Det var bra du kom med denne siden :banana: jeg har nemlig bestilt et Mark Todd dekken der for en stund siden og i ettertid så hadde jeg helt glemt hvor jeg bestilte det fra :thumbsup:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på den svarte fleecedressen i 42 - er den tilpasset hanhunder? Og er det noen form for stramming i midjen på den?

Den er åpen under, unisextype, men på veldig smale hunder vil de kanskje tisse inni? Ingen stramming på den foruten i hetta, som jeg ikke har prøvd på :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god :P som student med hest og hund så kjenner jeg følelsen :P

Føles som jeg har fått januarregningene til naboen i tillegg til mine egne :lol:

Men ihvertfall, selg den om noen andre vil ha. Så skal jeg prøve å huske på deg den 12 :)

Haha, jeg må ha eu-kontroll på bilen nå. Så må vel finne litt hesteutstyr jeg kan selge også... :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...