Wanderlust Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 (endret) Da har jeg innsett at jeg ikke trenger å sitte på alle disse bøkene da de verken har eller kommer til å bli lest av en lite leseglad person. Klikkertrening for din hund – 160 Fra valp til voksen av Randi Schulze – 170 Full kontroll av Geir R. Nordenstam – 130 Kulturkollisjon av Jean Donaldson – 80 Border collie – 50 Hundedressur av Bruce Fogle – 50 Alt om hundehold av Bruce Fogle – 120 Kjøper betaler porto, evt kan jeg være tilgjengelig for levering rundt Lørenskog-Lillestrøm-Fetsund. Førstemann til mølla! Endret 1. Mars 2013 av SoppenCamilla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 De træningsguidene, hva slags bøker er det? Og hva slags trening er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 De træningsguidene, hva slags bøker er det? Og hva slags trening er det snakk om? Det er vel egentlig ikke en bok i og for seg, men to hefter til boken "Med sikte på 10:an". Dette står om nr 1: "Träningsguide 1 kompletterar vår lydnadsbok Med sikte på 10:an, och riktar sig till förare som först och främst siktar på lydnadsklass I. Guiden hjälper föraren med att strukturera upp träningen av alla delar som ingår i momenten i klass I, och ger förslag på hur delarna kan länkas ihop till färdiga moment. Man får här också hjälp med att lära känna sin hund i allmänhet (genom ett individtest) och sin hunds intresse för olika belöningar i synnerhet (genom ett belöningstest). Även en guide för övergångarna mellan momenten och en efter-tävling-utvärdering ryms mellan pärmarna. Träningsguiden är utformad för enskilda hundägare, men lämpar sig väl som kursmaterial vid tävlingsinriktade lydnadskurser." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Jeg vil jeg vil! Må bare sjekke litt hvilke som passer for meg men tenker litt på Fra valp til voksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Det er vel egentlig ikke en bok i og for seg, men to hefter til boken "Med sikte på 10:an". Dette står om nr 1: "Träningsguide 1 kompletterar vår lydnadsbok Med sikte på 10:an, och riktar sig till förare som först och främst siktar på lydnadsklass I. Guiden hjälper föraren med att strukturera upp träningen av alla delar som ingår i momenten i klass I, och ger förslag på hur delarna kan länkas ihop till färdiga moment. Man får här också hjälp med att lära känna sin hund i allmänhet (genom ett individtest) och sin hunds intresse för olika belöningar i synnerhet (genom ett belöningstest). Även en guide för övergångarna mellan momenten och en efter-tävling-utvärdering ryms mellan pärmarna. Träningsguiden är utformad för enskilda hundägare, men lämpar sig väl som kursmaterial vid tävlingsinriktade lydnadskurser." Hm, det minner meg på at jeg skulle lese den boken. Mon tro om jeg har satt den i bokhylla, for jeg er sikker på at jeg kjøpte den i sommer! Vil ha Nordenstam-boka om du ikke har solgt den før neste gang vi møtes. (noen fare for at du er i Lillestrøm på lørdag? Jeg skal på årsmøte på rådhuset kl. 15). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Første som sier de skal ha bok, får boka Hm, det minner meg på at jeg skulle lese den boken. Mon tro om jeg har satt den i bokhylla, for jeg er sikker på at jeg kjøpte den i sommer! Vil ha Nordenstam-boka om du ikke har solgt den før neste gang vi møtes. (noen fare for at du er i Lillestrøm på lørdag? Jeg skal på årsmøte på rådhuset kl. 15). Kjører du eller tar du tog? Jeg befinner meg i nærheten av Lillestrøm, veldig lett tilgjengelig med bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Lexikon i hundespråk 80,- Etologiboken 70,- Rasekunskap 100,- Hundens historie 170,- Nesearbeid for hund 180,- Hundeskolen 50,- Hund og menneske 50,- Kontakt 180,- Tar desse eg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Lexikon i hundespråk 80,- Etologiboken 70,- Rasekunskap 100,- Hundens historie 170,- Nesearbeid for hund 180,- Hundeskolen 50,- Hund og menneske 50,- Kontakt 180,- Tar desse eg Da er disse solgt, samt treningsguidene! Listen er oppdatert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Første som sier de skal ha bok, får boka Kjører du eller tar du tog? Jeg befinner meg i nærheten av Lillestrøm, veldig lett tilgjengelig med bil! Buss, tenker jeg. Regner med at jeg er på stasjonen ca. halv tre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Buss, tenker jeg. Regner med at jeg er på stasjonen ca. halv tre. Okei, da må jeg nesten se an. Tenkte viss du kjørte, kunne du bare svippa innom. Men om jeg har mulighet og skal ut, så kan jeg evt si ifra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Det er vel egentlig ikke en bok i og for seg, men to hefter til boken "Med sikte på 10:an". Dette står om nr 1: "Träningsguide 1 kompletterar vår lydnadsbok Med sikte på 10:an, och riktar sig till förare som först och främst siktar på lydnadsklass I. Guiden hjälper föraren med att strukturera upp träningen av alla delar som ingår i momenten i klass I, och ger förslag på hur delarna kan länkas ihop till färdiga moment. Man får här också hjälp med att lära känna sin hund i allmänhet (genom ett individtest) och sin hunds intresse för olika belöningar i synnerhet (genom ett belöningstest). Även en guide för övergångarna mellan momenten och en efter-tävling-utvärdering ryms mellan pärmarna. Träningsguiden är utformad för enskilda hundägare, men lämpar sig väl som kursmaterial vid tävlingsinriktade lydnadskurser." Takk, men da står jeg over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Okei, da må jeg nesten se an. Tenkte viss du kjørte, kunne du bare svippa innom. Men om jeg har mulighet og skal ut, så kan jeg evt si ifra? Si fra om du er i nærheten da. Hvis ikke skal vi på kurs utenfor Skedsmohallen 1830 på mandag, kan stikke innom på vei dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Okei, da må jeg nesten se an. Tenkte viss du kjørte, kunne du bare svippa innom. Men om jeg har mulighet og skal ut, så kan jeg evt si ifra? Si fra om du er i nærheten da. Hvis ikke skal vi på kurs utenfor Skedsmohallen 1830 på mandag, kan stikke innom på vei dit. Da passer det nok bedre om du stikker innom da på mandag så da holder jeg av boken til deg! Sender deg pm i løpet av helga med adresse, så møter jeg deg bare utenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Har fortsatt noen bøker igjen (førstepost er oppdatert!). Og det er fullt lovlig å sende meg bud på pm om du ikke er enig i pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts