Ithildin Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Snublet over denne siden på fb i dag . Finn en hundepasser Vet om mange som sliter med å finne pass til hundene sine, og her kan man jo samle både de som tilbyr og de som trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Betaltjeneste da. Medlemsskapet mitt (midlertidig startmedlemsskap for 1 krone) imponerte ikke, fikk ingen henvendelser, og ingen svar på de jeg sendte til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Hvorfor er det dobbelt så dyrt å trenge hundepass enn å være hundepasser? I hodet mitt er det logisk at det er dyrere å reklamere for en tjeneste, enn å trenge en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ithildin Skrevet 21. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Men jo flere som er med på dette, jo større og bedre blir det vel... og jeg har ikke betalt noe siden man kan tjene poeng ved å skrive en skikkelig profil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Jeg har vært medlem i ca et år, fått flere forespørsler (men har desverre ikke hatt sjans til noen av de pga av forskjellige ting). Var medlem når man ikke trengte å betale (meldt meg ut nå). Vet ikke hvor mye jeg egentlig er villig til å betale, når jeg vet av flere måter å få hunder å passe på - uten å måtte betale noe. Men de har vistnok en ordning nå, der du kan få poeng og bruke de til å betale for medlemsskapet ditt. Igrunn et greit opplegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Har lagt til "hundepass" i tittelen så den er litt mer beskrivende. - IW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts