Debbie Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg vil gjerne ha tips til butikker også på nett. Som selger ringer man har i halsbånd, helsveisede. Blir glad for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Nettopp kjøpt på Ebay selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Spurte faktisk nettopp min bestemor om dette siden hun hadde mange og skulle be henne om å fikse på en av hundens vester, og hun sa de selger det på alle butikker som selger gardiner og slike ting, som Princess osv. osv. Så kan jo tenkes at det er billig med sett der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg vil gjerne ha tips til butikker også på nett. Som selger ringer man har i halsbånd, helsveisede. Blir glad for svar. Hvor mange skal du ha og hvilken strl? Jeg har noen rund og noen D ringer liggende :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Ringer: (de er 2,5cm) http://cgi.ebay.com/...em=130780551462 D Ringer: (de er litt store, 4cm) http://cgi.ebay.com/...em=130778204020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 21. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Tusen takk, kjempefint. Takk for tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 23. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Nettopp kjøpt på Ebay selv Har du link til der du kjøpte fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts