Toril Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Vil ha alle!!!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 25. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 En uke igjen!! (<- utålmodig-smileyen) Seng er på vei, kobbel er på vei. Ordentlig halsbånd kjøper jeg når jeg vet hvilken størrelse hun er. Bilburet er installert i bilen, flykassa står i boden, det må jeg bare montere. Men jeg ser jeg må kjøpe mer leker ser jeg! Løper til ebay jeg tenker jeg. Jenta er glad i ball hun. 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Bare som et tips om du liker halvstrup: det er noen som lager dritlekre halvstrup i skinn med flotte dekorbånd på. De bruker å være på NKK Trheim. Jeg har to, og er grisefornøyd med dem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 FOR NOEN SØTE SMÅ VALPER Minibuller altså, jeg har egentlig aldri likt dem, før denne tråden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Hjelp.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 25. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Halvstrup har jeg ingenting imot nei. Men jeg er ikke så glad i bling og sånn må jeg innrømme. Marie, det du mente å si var vel "FOR EI SØT MAMMABULLE! Og for noen fine valper...". Men det gjør ingenting, for det var det jeg leste uansett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Halvstrup har jeg ingenting imot nei. Men jeg er ikke så glad i bling og sånn må jeg innrømme. Ikke bling-bling. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Ikke bling-bling. De var jo lekre!! koster noe sånt da? Synes bulle må få noe sånt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 250-400 avhengig av størrelse. Kommer i forskjellige bredder, farger, mønstre osv. Det blåmønstrede som er Smula sitt er brukt daglig i all slags vær i to år nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Herregud, jeg MÅ ha en bull! Må.ha.bull! Hjertet mitt synger rytmiske sommerlåter når jeg ser på de. <3Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 25. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Ja, det må du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Ikke bling-bling. De er så fine! Jeg kjøpte et slikt, men rødbrunt, til Easy i fjor. Skal kjøpe flere. Til Sara m.fl. Er planen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Ikke bling-bling. OT, men de der har jeg siklet på mange ganger. Men de vil ikke synes i pelsen, og det blir litt fornemnt å ha egne halsbånd for når de er nedrøyet Og nå er det bare en uke igjen, Mari! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Ikke bling-bling. Babs hadde et sånt også - i sort skinn med rødt og gull på broderiene . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Halvstrup har jeg ingenting imot nei. Men jeg er ikke så glad i bling og sånn må jeg innrømme. Marie, det du mente å si var vel "FOR EI SØT MAMMABULLE! Og for noen fine valper...". Men det gjør ingenting, for det var det jeg leste uansett. Klart, hun er jo den søteste som har klart å produsere slike små søte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Å kjære nån for noen nydelige små valpetusselabber... *Smelt* Selv kjenner jeg ikke til rasen, kjenner ingen som eier en slik hund og ser ikke mange av de heller. Men de få jeg har sett, kanskje tafset på èn, så forstår jeg at du har falt for disse! Det blir spennende å følge med på dere når du får hjem bulla di, og jeg håper virkelig du spammer oss ned med bilder og oppdateringer! Nå nærmer det seg og jeg ønsker deg masse lykke til på flyreisen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Ikke bling-bling. Siden "ingen spørsmål er dumme", så spør jeg om det er feil eller teit eller galt å ha et sånt på rottweiler? Jeg ser for meg at dette er litt i gaten for mynder, men... Makan til lekre da!? For sånne som meg som har halsbånddilla så ramler man jo nesten ned i spagaten av noe så lekkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Siden "ingen spørsmål er dumme", så spør jeg om det er feil eller teit eller galt å ha et sånt på rottweiler? Jeg ser for meg at dette er litt i gaten for mynder, men... Makan til lekre da!? For sånne som meg som har halsbånddilla så ramler man jo nesten ned i spagaten av noe så lekkert... Selvfølgelig er ikke det galt - jeg har schnauzere! Kjenner mange som har disse, men ingen av dem har mynder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Åh... *Sikle enda mer* Vi henter hjem rottweilervalp 16 juli, og da er det klart at man er litt i shoppemodus selv om man egentlig har alt hva man trenger fra før og litt til. Sorry, nå kupper jeg tråden til Mari, og det er ikke meningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 26. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Ikke noe problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Eg døyr på meg! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Og jeg som trudde jeg ville ha en liten gjeter den dagen jeg skal ha maskot. Men nei. Det må nok bli en mini! Fy så nydelige! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Det beste Mari, er at nå blir jo du så velbevandra i bull-miljøet at du alltid ville kunne sitte med inside info om passende deiligheter som av ymse grunner skal/vil flytte på seg. Det kjenner jeg at jeg er veldig fornøyd med 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Å helledussan så nydelige! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 En uke igjen! (<- utålmodig-smileyen) Seng er på vei, kobbel er på vei. Ordentlig halsbånd kjøper jeg når jeg vet hvilken størrelse hun er. Bilburet er installert i bilen, flykassa står i boden, det må jeg bare montere. Men jeg ser jeg må kjøpe mer leker ser jeg! Løper til ebay jeg tenker jeg. Jenta er glad i ball hun. Hehe du trenger ihvertfall noen mer solide leker Den fluffy saken der ble drept av en 10 uker gammel tervvalp andre økta her i huset. Da holder den sikkert lenge med en voksen bulle Spennende da! Snart, snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts