SFX Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Og jeg som var bekymret for om det ble varmt å ha hundene i bilen i helga... Godt en får noe annet å bekymre seg for, da. Siter
Guest LXT Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Det må dere gjøre og! Vi skal ligge over på Hamre familiecamping, Hamresanden camping ligger rett ved siden av. Will do! Siter
Aya Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Kjør forsiktig folkens! Her nede er det fullstendig kaos, og vegvesenet fraråder alle å kjøre dersom ikke de må på grunn av hundreogørten trailere som står i hver eneste bakke. Akkurat nå må mange av disse taues opp en og en, så køene er vanvittige ... Kos dere på utstilling og lykke til! 1 Siter
Stine Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Og jeg som var bekymret for om det ble varmt å ha hundene i bilen i helga... Godt en får noe annet å bekymre seg for, da. Jeg og, nå må jeg pakke med dyner og greier til å stappe inn til dem Siter
C.J Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Kjør forsiktig folkens! Her nede er det fullstendig kaos, og vegvesenet fraråder alle å kjøre dersom ikke de må på grunn av hundreogørten trailere som står i hver eneste bakke. Akkurat nå må mange av disse taues opp en og en, så køene er vanvittige ... Kos dere på utstilling og lykke til! Himmel... Kjenner jeg er glad samboeren har årelang erfaring med tunge kjøretøy... Vi er vel 12-13 meter med vognen. Siter
Ara Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Dere som skal kjøre langt beregn god tid og kjør forsiktig nå http://www.fvn.no/lokalt/Ber-folk-holde-seg-unna-veiene-2377897.html#.UUMIGldHAlQ Ønsker alle lykke til i helga Siter
Siri Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Kjør forsiktig folkens! Her nede er det fullstendig kaos, og vegvesenet fraråder alle å kjøre dersom ikke de må på grunn av hundreogørten trailere som står i hver eneste bakke. Akkurat nå må mange av disse taues opp en og en, så køene er vanvittige ... Kos dere på utstilling og lykke til! Akkurat det der høres så absurd ut når jeg sitter her og ser ut på strålende solskinn . Får vel beregne et par ekstra timer på turen nedover da, antakelig - også krysse fingrene for at det har gitt seg litt innen søndag . Siter
HHC Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Med alle store kollisjoner som har vært - kjør forsiktig folkens! Å rekke en utstilling er ikke verdt å risikere livet for! Har selv vært vitne til masse grisekjøring det året det var annen location i Hordaland - overhodet ikke verdt å risikere egne og bikkjenes liv! Måtte alle komme seg like hele frem Siter
Beluga Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Jeg og en venninne som skal stille engelsk staff imorgen kjører nedover ikveld! Gleder meg!! Siter
Toril Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Kjører i natt,men er det for ille så snur jeg bare..... 1 Siter
Jankaa Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Kjører i natt,men er det for ille så snur jeg bare..... Jeg liker holdningen! Siter
Stine Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Jeg og en venninne som skal stille engelsk staff imorgen kjører nedover ikveld! Gleder meg!! Hvem Staff? Vi drar avgårde halv 4, bedre å være fremme lenge før tiden enn å stresse 1 Siter
Maria Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Vi er ikke avgårde ennå, men det er kanskje like greit egentlig. Tar det ned ro og håper ting har roet seg litt nå Siter
SoppenCamilla Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Kjører tiiiiiiidlig i morgen, men jeg skal bare kjøre i sånn 10 min, også tar L8L seg av resten, høhø! Satser på at vi kommer levende og hele frem! 4 Siter
C.J Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Herregud, for et kaos! Håper dere som er ute på veien nå, eller som skal kjøre i morgen tidlig, er godt skodd. I alle fall dere med vogn... Nå tar vi på kjettinger her. Står en smule fast i Flekkefjord Siter
Toya Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Herregud, for et kaos! Håper dere som er ute på veien nå, eller som skal kjøre i morgen tidlig, er godt skodd. I alle fall dere med vogn... Nå tar vi på kjettinger her. Står en smule fast i Flekkefjord kjettinger? hvordan bil har dere? Siter
C.J Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 kjettinger? hvordan bil har dere? Ford Econoline, tung van Vi er 14 meter med vognen så vi veier en del! Funket bra med kjettingene, ruller fint videre nå! Siter
Monab88 Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Vi er framme nå, har kjørt fra Sørumsand og ikke merket noe til hverken kaos eller spesielt dårlige veier.. Gleder meg til hotellfrokost i morgen! 4 Siter
Siri Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Vi er framme nå, har kjørt fra Sørumsand og ikke merket noe til hverken kaos eller spesielt dårlige veier.. Gleder meg til hotellfrokost i morgen! Håper det fortsetter slik gjennom helga *håpe man slipper å dra FØR kl 5 om morran vaffal* Siter
rottmaneier Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 (endret) Vi er framme nå, har kjørt fra Sørumsand og ikke merket noe til hverken kaos eller spesielt dårlige veier.. Gleder meg til hotellfrokost i morgen! Gode nyheter! Vi kjører fra kløfta, så kjører jo nøyaktig samme vei nedover (har jo vært litt usikker på når vi Bør dra pga. alle varslene Edit: sorry feil quoting Endret 15. Mars 2013 av SoppenCamilla Ordna! Hilsen SuperSoppen! Siter
Toya Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Ford Econoline, tung van Vi er 14 meter med vognen så vi veier en del! Funket bra med kjettingene, ruller fint videre nå! ok, ble plutselig litt smånervøs for mr higace... Siter
Toya Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Vi er framme nå, har kjørt fra Sørumsand og ikke merket noe til hverken kaos eller spesielt dårlige veier.. Gleder meg til hotellfrokost i morgen! Godt å høre, vi kjører helt sikkert lik vei som det der nedover Må innrømme at jeg er småbekymret når jeg leser at folk sliter Siter
Snøfrost Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Har visst vært fullt kaos på E18 gjennom Vestfold og Telemark idag, men når man har kommet et stykke inn i Agder (vet ikke om det var i Aust eller Vest skillet var) så var visst veiene tørre. Siter
Beluga Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Hvem Staff? Vi drar avgårde halv 4, bedre å være fremme lenge før tiden enn å stresse Han heter Celunas Can you feel it, Elise sier hei! Siter
C.J Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Vi er framme nå, har kjørt fra Sørumsand og ikke merket noe til hverken kaos eller spesielt dårlige veier.. Gleder meg til hotellfrokost i morgen! Heldig dere da! Langs E-39 fra Moi, like før Flekkefjord, og helt til her vi er nå, Sogndalen, har vi sett knust Mercedes, knust Audi, vogntog i grøften, vogntog på tvers i veibanen, politi, bergingsbiler og KØER! Siter
Recommended Posts