Gå til innhold
Hundesonen.no

Merkelig skrapelyd inni pc-en, noen som vet hva det kan være?


minstemann
 Share

Recommended Posts

Pc-en min har plutselig begynt å lage rare lyder. Det er en metallisk skrapelyd som kommer fra inni maskinen sånn nå og da. Høres egentlig litt ut som om den sukker.. kommer helt tilfeldig, uavhengig av hva jeg gjør på maskinen. Og når jeg skrudde den på nå, så ville ikke windows starte. Det stod "insert boot disk, and press any key". Men plutselig startet den allikevel, men altså den skrapelyden er kommet. Den var ikke der da jeg skrudde av pc-en tidligere i dag.. Hva kan det være? Og burde den til data-legen eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var slik med min også for en stund siden. Rekner med det er laptop du har? Jeg sendte min på reprasjon, og det viste seg at hele vifta måtte byttes, og det var maaaange løse skruer inni, hehe. Men jeg hadde jo mistet den ned et par ganger (i håp om å få ny skole PC, og det TROR jeg at jeg får nå, hehe ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for Snuskens forslag. Og bruke maskinen minst mulig før de har fått sett på den. Burde kunne levere den inn der du kjøpte den, ja, men ikke garantert at du får fikset det gratis. Kommer litt an på hva slags garanti du har og hvor gammel den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...