Tuskelusken Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Hei soniser, er en stund siden sist jeg var her inne.. Nå har det seg sånn at vi har en seks uker gammel valp her som fremdeles ikke har navn, og jeg håper dere kan hjelpe meg. Bare sånn at den ikke blir kalt valpen resten av sitt liv. Det er en svart buhundvalp, og mamma vil helst at det skal være noe norsk. Det må også være lett å uttale og rope, gjerne noe enkelt, men jeg vil også at det skal være litt unikt. Selv synes jeg bl.a. Ekko er fint, men foreldrene er ikke helt enige.. Håper dere fremdeles har masse fantasi og gode forslag. Blir veldig glad for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 kari Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Er det hannhund eller tispe? Ekko Komma Minus Plus Tirill Lykke Sprett Storm Frost Midnatt Varg Alv Kora Frøya/Frøydis Dis Odin Tor Bjørk Tora Pronto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Er det hannhund eller tispe? Overskrift: Trenger navnehjelp til tispevalp! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Overskrift: Trenger navnehjelp til tispevalp! *Føle seg blind* xD 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Edda eller Ella eller Emma eller ebba kanskje ? Ligner litt på navnet ekko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 13. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Fine forslag, men ingen som gikk rett i hjertet enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Minni! Søtt og yndig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Hildring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 13. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Minni var fint, men kanskje litt for søtt. Jeg liker bedre noe vakkert enn noe søtt hvis du skjønner Hildring var også fint, men kanskje litt vanskelig å bruke. Det hadde vært veldig fint på en hest for eksempel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Fia, Ida, Huldra (skal man ha noe übernorsk, liksom). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 13. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Huldra var litt kult da, det skal jeg tenke mer på. Gjerne det ja, eller fine ord eller navn som har noe med Norge å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Vera, Sanna... Jeg liker de Selvom de kanskje er litt kjedelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 13. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Er ikke helt det jeg er ute etter det heller :/ Jeg liker ikke så veldig vanlige menneskenavn på hund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Varga, hermine, frøya, ronja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Nå sa du akkurat at du ikke likte menneskenavn, men jeg angret veldig at jeg ikke kalte buhunden jeg hadde for Lydia. Det skal i alle fall den Lapske vallhunden jeg en gang skal ha hete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 13. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Varga var også litt fint, skal tenke mer på det og. Lydia er det jo ikke så mange som heter, litt uvanlige menneskenavn kan være ganske fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Embla, ellers liker jeg også Varga... hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Nå sa du akkurat at du ikke likte menneskenavn, men jeg angret veldig at jeg ikke kalte buhunden jeg hadde for Lydia. Det skal i alle fall den Lapske vallhunden jeg en gang skal ha hete. Passer veldig bra på en sånn skvallerhund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Embla, ellers liker jeg også Varga... hehe. Jeg tenkte også på Embla! Asta Dagny Edel Erna Gerda Guri Hedda Henny Helle Inga Jenny June Olga Signe Tora Vivi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Vårin Fryd Dina Freja Sol Frida Veslemøy Vesla Tuva Ida Evie Ellers: buhundvalper er jo bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Tåke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Jeg så du ikke likte menneskenavn, men jeg må bare si det lell, jeg ville kalt den Bjørg Ella er også fint. Bjørk Vilja/Vilje Stjerna Mynte Morro Fryd Salsa Hjerte Melis Saga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line&Luna Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Alltid vært litt svak for Fauna jeg... flora og fauna liksom Ellers kanskje: Lilja Inka Vega Gaia Iris Yrja Tiili - betyr lille blomst Kom ikke på noen fler nå jeg... Lykke til med navnvalg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilo Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Jeg syns Tirill var utrolig fint jeg Hvis ikke syns jeg Frøya er et passe navn til en Buhund Og det var det jeg hadde å bidra med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts