Garmen Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Hmmm,hvor "oppe" til venstre da? Symbolet dukker opp helt til venstre i samme felt som adressen står i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Drar opp denne litt igjen jeg, jeg føler jeg får spørsmål om å oppdatere java hver gang jeg skal inn i nettbanken jeg? Er det vanlig å oppdatere ukentlig? Trykker ofte "later" for jeg syns det tar lang tid. Hvor ofte bør man oppdatere? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Drar opp denne litt igjen jeg, jeg føler jeg får spørsmål om å oppdatere java hver gang jeg skal inn i nettbanken jeg? Er det vanlig å oppdatere ukentlig? Trykker ofte "later" for jeg syns det tar lang tid. Hvor ofte bør man oppdatere? Er så enig!! Føler det eneste jeg gjør når jeg logger på pcen er å oppdatere Adobegreier og Java... ZZzzzzz! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Hold ut, etter hva jeg husker så er det bare vca et halvår til så kommer noe anent enn java Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts