Benedicte Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Ligger på Greverud, 5 minutter å gå fra toget (Ski-toget går her ganske ofte) som bruker 22 minutter inn til Oslo. 2 minutter til buss (men denne bruker 50 minutter inn til Oslo) og 3 minutter å gå til Meny, post, apotek og Plantasjen. Leiligheten koster 4000,- i mnd inkludert strøm og internett. Den er på ca 60 kvadratmeter og inneholder gang, bad, stue m/hybelkjøkken og soverom. Hund er selvfølgelig tillatt, og huseieren har selv to hunder som fritt benytter seg av hagen. Hagen er inngjerdet (med mindre man har basenji, da regnes den ikke som inngjerdet....). Stue Vedovn i gangen Badet Badet. Badet har også vaskemaskin og tørketrommel Deler av gangen Inngang soverom Soverom Stue med inngang til stor bod med 200liter fryser Deler av hage Tatt fra inngangen til stuen Hagen Inngangsparti Send meg en PM om du er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Wow:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 WOW, du er ubeskrivelig heldig som har bodd/bor der!! Da jeg lette etter bolig i Bergen hvor de tillot hund og som var overkommelig, var noe sånt som dette her bare til å drømme om... Og DEN prisen!! OG hund tillatt, det kan jo ikke bli bedre... Hadde vært dødsinteressert om jeg skulle flytte til det området Hvordan klarte du være så heldig? Er det vanlig med sånne steder på østlandet? I Bergen var det ikke noen sånne steder å finne. Da jeg lette var det hardt nok å finne plass som tillot hund, og bo alene i leilighet var det ikke snakk om, hvertfall ikke til en overkommelig pris. Fant en okei leilighet et stykke utfor sentrum med en venninne, til 8000 etter mye leting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Oi, der kunne jeg tenke meg å bo! Men jeg flytter bare hvis jeg kommer inn på master i Oslo, og det vet jeg jo ikke før til sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Hmm.. Mon tro om man skal gi tapt for bondestatusen? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Når jeg ser dette her, så kjenner jeg at det vi betaler for vår rønne er skikkelig blodpris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Når jeg ser dette her, så kjenner jeg at det vi betaler for vår rønne er skikkelig blodpris... Ja, eller så er denne leiligheten unormalt billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Ja, eller så er denne leiligheten unormalt billig Det er kjellerleilighet. Det er sikkert avslag pga edderkoppene. Muhahaha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 blir vel litt for trangt for meg og T hmf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 WOW, du er ubeskrivelig heldig som har bodd/bor der!! Da jeg lette etter bolig i Bergen hvor de tillot hund og som var overkommelig, var noe sånt som dette her bare til å drømme om... Og DEN prisen!! OG hund tillatt, det kan jo ikke bli bedre... Hadde vært dødsinteressert om jeg skulle flytte til det området Hvordan klarte du være så heldig? Er det vanlig med sånne steder på østlandet? I Bergen var det ikke noen sånne steder å finne. Da jeg lette var det hardt nok å finne plass som tillot hund, og bo alene i leilighet var det ikke snakk om, hvertfall ikke til en overkommelig pris. Fant en okei leilighet et stykke utfor sentrum med en venninne, til 8000 etter mye leting... Vi har en slik leilighet i Bergen med stor hage(ikke inngjerda) for 5000 Og har lov å ha hund. Så de finnes, det er bare nærmest umulig å finne dem. Vi laga Finn annonse, og de sendte oss en mail. De la den ikke ut selv. Heldigvis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Så fint det så ut måtte vise til samboer, og vi vurderte i et lite minutt å flytte Vi bor i Ski da, rett i nærheten, så vi kom vel frem til at det er litt unødvendig Men billig var det da! Vi betaler 6500 +strøm for 50kvm her vi bor nå det er ikke kjellerleilighet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Sykt billig! Jeg betalte 8000 for tilsvarende leilighet da jeg bodde i området nå, og det var normalpris for leilighet. Kunne få det til 6000, men da hybel med sovealkove... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Åh! sykt billig ja!! Det hadde vært noe, hadde ikke sambo jobbet i Kongsberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweetie Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Dette var veldig billig til å være i området, vanligvis må man opp i det dobbelte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Helt klart billig, jeg betalte vel noe det samme for en kjellerhybel på myrvoll i 2005ish.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Det er kjellerleilighet. Det er sikkert avslag pga edderkoppene. Muhahaha! Haha! Vi bor i det selv nå, og det skal vi aldri noen sinne leie igjen for å si det slik. Men denne var jo virkelig fin og ikke minst billig. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blad Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Nå angrer jeg litt på at jeg akkurat har funnet meg leilighet i Oslo. Den var mye finere enn min og jeg betaler dobbelt (og det er heller ikke lov med dyr, så jeg må flytte igjen i løpet av året) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweetie Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Er det 1 soverom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 PM sendt! Edit; Først nå la jeg merke til datoen det ble lagt ut, er det kanskje leid ut for en halv evighet siden..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Det er nok ganske mange i kø på denne leiligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts