Guest Dratini Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Er det bare hos meg eller hos flere at noen av de "gamle" og velbrukte smileysene har blitt borte, mens bl.a. :mellow: står to ganger i listen? Siter
Siri Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Det er enkelte smiletryner som ligger inne flere ganger ja, og de man bruker mest er gjemt langt nede på lista så de er vanskelig å finne igjen. Det hadde vært supert om de mest brukte lå lettest tilgjengelig, mens alle de rare lå litt lenger ned - på en måte . 4 Siter
Cloudberry Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 er blitt borte. En av få jeg kan koden til Siter
Anette Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg vet. Det er fordi jeg slet med å fjerne nissene dere ville ha vekk og få på de gamle igjen. Så gi oss litt tid til å grave frem alle igjen :-) skal skyve de opp på start igjen også. 3 Siter
Mirai Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har tid så jeg kan fikle litt nå. Enig i at det gir mer mening å ha supermann og skjeggemannen lengre ned og vanlige først . 2 Siter
Mirai Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Bedre nå? Er det noen dere måååå haaa på den første linjen eller ser det greit ut? Siter
Guest Dratini Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Bedre nå? Er det noen dere måååå haaa på den første linjen eller ser det greit ut? Snille IW!!! Siter
Mirai Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Det var nødvendig, var en del som lå dobbelt osv også som dere nevnte, så prøvde å få vekk det meste av det. Får takke AnetteH litt også for å fikse nisseluene da Hehe. Siter
Anette Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 og får ha nisseluer til jeg finner orginalene Siter
Synnikken Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Flinke moddiser og admin vi har! Siter
OlavEmil Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 ( med to tomlar opp) manglar. Den må vi få attende. Siter
Artemis Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 Yey! Den har jeg også savnet. Siter
Recommended Posts