Frk.Posh Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 Hei! jeg er en jente på 20, som liker å se på meg selv som et litt "sært" hundemenneske. ( det er vertfall hva familien min sier om meg.) Jeg har en rottweiler på 1,5 år, en helt fantastisk gutt, med en herlig personlighet. I morgen reiser jeg å henter en Dogo Canario tispe, og jeg gleder meg så sinnsykt mye! Blir koselig å få enda en hund i hus Siter
Frk.Posh Skrevet 6. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 Og glemte å legge ved bilder da.... Dette er min herlige rottweiler, Cæsar! Siter
Ozzy Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Så fin han er! Og velkommen (P.S: sier ikke neitakk til valpebilder ) Siter
Mirai Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Velkommen, og lykke til med den nye . Siter
13de Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Velkommen og lykke til med den nye valpen! Siter
Recommended Posts