shira Skrevet 8. September 2013 Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 Så vakker. Har aldri sett rasen noen gang Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Då har bruningen blitt delvis friskmeldt, og kan endeleg få springe litt laus igjen! Så dermed prøvar eg og få slengt inn minst eit par dagar der ho får herje litt i nokre minutt. Enn så lenge har det gått superduper bra. Får kun springe rundt aleine enda, men sidan det ikkje blir noko herjing med bomullsjentene, så får dei lov til og gå laus saman med ho Og så har eg visst heilt glømt å legge til at 09. September, då fyllte Pia 3 år. Mens 13. September, då vart Catania 1 år. Er ein "søsken", så er det viktig og dele! Hestemøkk *nomnom* Lillemor i farta Normal har ho aldri vert Catania tar eit aldri så lite bakholdsangrep på Pia, som kosar seg med meir møkk "Hallo? Er det nokon der nede?" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Så flott Catania er Og bomullsdotten Pia, da Herlig at Catania er friskmeldt nå, må være deilig å kunne ha henne med på mer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Nesten så jeg ikke gidder å se på hvor vakker Catania er, fordi jeg kjenner jeg blir så dødsmisunnelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Etnahunder er fine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Har faktisk aldri sett rn etnahund før, men så lekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 18. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Må berre sei at det er superherleg å ha ein hund som kan gå laus på kilometerslange turar, utan at eg treng å stresse med å passe på om det kjem to- eller firbeinte Og ikkje minst det at ho ikkje klikkar mongo på folk under ein vanleg tussletur i sentrum. Catania har heller tatt på seg oppgåva med å korrigere Pia når ho er teit mot forbipasserande 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 20. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Catania i eit tenkande augneblink. Korleis komme seg ned og over utan og bli våt?! Hørte ein liten pieppipp borti der ja 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Så fin hun var i grønt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Vestlandet, masse regn og ein bruning som hatar regn over alt på jord, det er vist ikkje det beste reknestykket Endte dermed opp med ein gal hund som var superduper glad for å herje rundt på tur i dag, med bomullsdotten på slep Nokre av bildene er frå forge gang eg og Catania var oppe aleine Pia henger litt etter Viktig og bli mest mulig skitten... 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2013 Hvordan er livet med Etnahund? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 28. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2013 Hvordan er livet med Etnahund? :-) Bedre enn livet med kun ein gal bomullsdott Så det er rett og slett herleg, morosamt og avslappande. Deilig å kunne ta med seg ei bikkje ut på tur i skog og mark utan å tenke på pels og andre stressrelaterte saker og ting. Så det må nok bli ein til, ein eller anna gong tenkjer eg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Så pen! Og nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 30. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Var innom BMC-klubben si heimeside i går og sjekka om dei hadde fått ut "mestvinnande" lista, og den hadde dei vist slengt den ut i September. Blir vel oppdatert på slutten av året igjen sikkert, men sååå utruleg morro og sjå at lille bråkebøtta Pia låg som nr. 4 Men havnar vel lenger nede etter at året er omme, men pyttsann, morro uansett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 20. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Har funne ut at Catania skal bli ein liten lydighetshund, så utpå nyåret blir det forhåpentlegvis konkurranseretta kurs i lydighet og appellmerket etter det ein gong. Har også satt opp at vi skal prøve og gå klasse 1 i Oktober, sidan det då er to stevner her i området. Treninga har allerede starta, og vi er stort sett i innlærlingsfasen med det meste, men vi har enda god tid. Når eg føler ting sitter sånn noko lunde, då får vi hive oss med på onsdagstreningane og vere "fluge på veggen" mens vi trenar for oss sjølv og følger med på folka som er godt inne i alt lydighetsgreiene i klubben. Blir morro og sjå om vi får til noko saman! Ellers har vi i dag tatt sesongens første snøtur! Frå ein anna tur, men syns det er så fint Snøplogen Pia Titt-Titt Mon tru om ho får kontakt med nokon der oppe? Skulle ta bilde av begge to saman, men Catania syntes det var grusomt teit, så då vart det kun lille Pia'mor 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Så fine bilder av dem i snøen. Syntes at Catania er helt utrolig skjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Catania er griselekker Blir spennende å følge dere gjennom LPverden Det er veldig gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Bestillte kløv til Catania, og i går kunne eg endeleg hente den. Så i dag var det prøvekjøring av kløven på tur, og den verkar til å sitte veldig bra. Ikkje brydde ho seg om den heller, der ho herja rundt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Kjempelekker farge på kløven! Og ser ut som hun koste seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 ååå, fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Så utruleg fine bilder du tar! Er det berre fordi du har eksepsjonelt fine hundar? Nydelige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 25. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Så utruleg fine bilder du tar! Er det berre fordi du har eksepsjonelt fine hundar? Nydelige. Så klart er det det! Neida, joda... Men studerte eit år med fotofag i fjor, det kan ha litt med saken og gjere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 No la eg forresten merke til at du er i Førde, kvar er det de har gått tur? Me er i Førde eit par gongar i året, men det lengste me har kome oss på tur der er vase litt rundt på Langeland med ski. Skulle gjerne hatt litt inside-info om litt mindre folksame stader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 25. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 No la eg forresten merke til at du er i Førde, kvar er det de har gått tur? Me er i Førde eit par gongar i året, men det lengste me har kome oss på tur der er vase litt rundt på Langeland med ski. Skulle gjerne hatt litt inside-info om litt mindre folksame stader. Går for det meste oppe på Langeland, men no har skientusiastane funne fram skia sine, så blir nok mindre tur der framover. Ellers er kløvbildene tatt i Redalen (ca. 30 minutt med bil). Ellers anar eg eigentleg ikkje om så mange andre fine turstadar, blir vel oppe ved Mo vgs. og rett før tunnellen etter Blomlia. Og å gå mot Bekkjavatnet eller rundt, ned igjen til sentrum eller what-so-ever er veldig populært. På sommarstid i vert fall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 Går for det meste oppe på Langeland, men no har skientusiastane funne fram skia sine, så blir nok mindre tur der framover. Ellers er kløvbildene tatt i Redalen (ca. 30 minutt med bil). Ellers anar eg eigentleg ikkje om så mange andre fine turstadar, blir vel oppe ved Mo vgs. og rett før tunnellen etter Blomlia. Og å gå mot Bekkjavatnet eller rundt, ned igjen til sentrum eller what-so-ever er veldig populært. På sommarstid i vert fall Takk! Då har eg fått nokre stader å sjekke ut, om eg klarer å hugse dei til neste gong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts