MonicaT Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Hei Jeg har tre sider via Wordpress.org Ikke noe problemer på to av disse, men på den siste så får jeg ikke logget inn. Siden blir bare blank når jeg logger inn. Har vært sånn en uke Noen tips til hva jeg kan gjøre? Skulle jo gjerne kommet inn på hjemmesiden og oppdatert den. (gjelder ikke min private nettside) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Hei Jeg har tre sider via Wordpress.org Ikke noe problemer på to av disse, men på den siste så får jeg ikke logget inn. Siden blir bare blank når jeg logger inn. Har vært sånn en uke Noen tips til hva jeg kan gjøre? Skulle jo gjerne kommet inn på hjemmesiden og oppdatert den. (gjelder ikke min private nettside) Har du nylig redigert css-koden? Det skjedde på min side, og da hadde jeg tuklet til koden . Fikk hjelp av one.com til å skru på varsling av feil og finne hvor feilen lå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Har du nylig redigert css-koden? Det skjedde på min side, og da hadde jeg tuklet til koden . Fikk hjelp av one.com til å skru på varsling av feil og finne hvor feilen lå. Kan ikke huske å ha gjort det. Må jeg kontakte one.com som jeg hoster hos da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Kan ikke huske å ha gjort det. Må jeg kontakte one.com som jeg hoster hos da? Jeg tok kontakt med dem på chaten, og fikk hjelp umiddelbart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Noen ganger lurer jeg på meg selv .... Veldig dårlig til å forklare. Man kommer inn på siden www.fellesutstillingen.com. Men når jeg skal logge inn og gjøre endringer så blir siden blank. Jeg skriver inn brukernavn og passord. Klikker på log in og siden blir blank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Kan virke som enten du har rotet med css innstillingene til administrasjonssidene, eller at deler av koden er borte. Har du mulighet til og be noen andre prøve og logge på fra annet hold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Kan virke som enten du har rotet med css innstillingene til administrasjonssidene, eller at deler av koden er borte. Har du mulighet til og be noen andre prøve og logge på fra annet hold? Jeg skal be hun andre som kan logge seg inn om å gjøre det Håper at det løser seg, føler meg ganske lost på hva jeg skal gjøre om ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 2. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Prøvd å logge inn via annen person, men samme skjedde Er det one.com jeg skal kontakte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Prøv en annen nettleser, hadde det sånn på en installasjon, funket ikke i firefox eller crome, måtte logge på med IE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Prøv en annen nettleser, hadde det sånn på en installasjon, funket ikke i firefox eller crome, måtte logge på med IE. Takk, skal prøve det *krysser fingrene* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts