Guest LXT Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Privatsjåføren min! Haha. Da får vi se hva hun bestemmer seg for, da. Bare hyggelig det, du bor jo et steinkast unna så Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Kira skal ikke stilles, så da kjører jeg på med ister, Showstopper og masse karding og melder på. Sitter veldig gjerne på med min kjære sambis om gruppe 5 og 1 går samme dag... Siter
HHC Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Meldte på i går, i dag begynte bikkja som aldri fikk pels etter forrige røyteperiode og røyte... Love my life. 1 Siter
Monica123 Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Kira skal ikke stilles, så da kjører jeg på med ister, Showstopper og masse karding og melder på. Sitter veldig gjerne på med min kjære sambis om gruppe 5 og 1 går samme dag... De går samme dag :santa: Siter
tm100021 Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Skrevet 3. Januar 2013 Meldte p堩 g岬 i dag begynte bikkja som aldri fikk pels etter forrige ryteperiode og ryte... Love my life. Derfor jeg n堶enter med 堭elde p宠 Siter
Silkenita Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Skrevet 5. Januar 2013 Blir nok en tur oppover for Elvis og meg Siter
Toril Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 Kommer med Jäger, Fredrik, Oliver og Bella! Og jeg kommer med Tjukkågo Siter
Red Merle Skrevet 6. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 Så morro at så mange skal Lykke til Ser dårlig ut for oss, så jeg tror ikke at vi melder på. For mest sannsynlig så får vi ikke noen transport. :/ Siter
L8 L Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 Jeg stiller en liten Flis og har sikkert med noen svensker som jeg pleier hit Siter
SoppenCamilla Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 Orker ikke leite, gruppe 2 er hvilken dag? Siter
Monica123 Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 Orker ikke leite, gruppe 2 er hvilken dag? Lørdag Siter
Siri Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 Jada - vi skal vel avgårde vi også. Husker ikke hvem som dømmer, men det er ikke så himla nøye heller egentlig (bare det ikke er denne Willemine van Deijl som dømte i fjor ). Vi jakter poeng til lista over årets utstillingsbriard - igjen . 1 Siter
SFX Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Ugh, jeg er så usikker. Jeg vurderer å melde på begge to, fordi det er en knalldommer, selv om jeg frykter at jeg ikke får stilt noen av dem. Det er jo bortkasta 700 penger. Men det er enda mer bortkasta å sitte hjemme, om det viser seg at jeg kan få stilt dem likevel. Blæh! Får se an når fristen går ut, hva jentene bestemmer seg for. Siter
bisQuit Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Eg stiller vell opp også regner eg med. Siter
Guest Jonna Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 **** jeg må slutte med den snublingen. Det ble gruppepress og brått var Blaze påmeldt også. Siter
Guest LXT Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 **** jeg må slutte med den snublingen. Det ble gruppepress og brått var Blaze påmeldt også. Nå husker jeg ikke om du har skrevet det tidligere i tråden, men skal Arya stilles også? Siter
SiriEveline Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Æsj, skulle akkurat si at jeg tror jeg kommer, men det blir isåfall hundeløs, mor og far reiser til fjells med voffsene. Siter
Siri Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 **** jeg må slutte med den snublingen. Det ble gruppepress og brått var Blaze påmeldt også. Næææææææ.... du svake men'ske Siter
Guest Jonna Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Nå husker jeg ikke om du har skrevet det tidligere i tråden, men skal Arya stilles også? Ja hun er påmeldt, skulle liksom bare stille henne jeg. Næææææææ.... du svake men'ske Som EN person så utgjør du ett ganske stort gruppepress. Hmmm Talli er jo i full pels da også *ler* Siter
Siri Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Som EN person så utgjør du ett ganske stort gruppepress. Hmmm Talli er jo i full pels da også *ler* *Flir*. Også må du huske på at det er jo en laaaang reisevei, så det er jo dumt å reise så langt bare for å stille TO hunder, ikke sant? *host* 1 Siter
SFX Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Hmmm Talli er jo i full pels da også *ler* Og om Arya er i ditt eie, får du vel Talli til halv pris... 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Og om Arya er i ditt eie, får du vel Talli til halv pris... Må jeg ikke melde alle på samtidig da? De to andre er jo påmeldt alt. Edit: Nopp, må melde på alle tre samtidig da. Siter
SFX Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Må jeg ikke melde alle på samtidig da? De to andre er jo påmeldt alt. Edit: Nopp, må melde på alle tre samtidig da. Så teit; det var ikke slik før. Det går ikke å fylle ut det skjemaet som medlemmer av Sau og Geit fyller ut for å få sin medlemsrabatt, da? Siter
Guest Jonna Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Så teit; det var ikke slik før. Det går ikke å fylle ut det skjemaet som medlemmer av Sau og Geit fyller ut for å få sin medlemsrabatt, da? Nei... ser dårlig ut. Mener jeg har tullet med det der før. Men da får Talli være heja gjeng denne gangen også. (om jeg brått klarer holde meg til slikt da. Siter
Izsa Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Da ser det ut som vi drar til Bø i år, Alltid gøy med nye utstillinger.. Hotell er booket, og vi reiser hvis veiene ikke er i total kaos.. Fjelloverganger i vintervær er ikke gøy. Siter
Recommended Posts