Tavi Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Pearl er så fantastisk vakker! Minner meg stadig på hvorfor jeg måtte å valp etter akkurat henne og dattera er ikke så ulik! (Minus sorry-looken, da )Andrea, på ipad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yen Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Åhhh.. Dani er så fiiin.. Sier det igjen, var like før jeg tok han også med meg da jeg hentet broren! Du har en nyyydelig bukett med whippets! Blir spennende å se valpene til Pearl! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Nydelige Pearl. Vår neste whippet skal være i den fargen. Så fint lillegutt utvikler seg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Elegante og vakkre dyr er litt svak for whippet, sel om de er små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 18. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Åhhh.. Dani er så fiiin.. Sier det igjen, var like før jeg tok han også med meg da jeg hentet broren! Du har en nyyydelig bukett med whippets! Blir spennende å se valpene til Pearl! Lykke til! Hehe, det var en herlig gjeng. Jeg er glad jeg ikke var i Trondheim på den tiden de var leveringsklare. Jeg hadde sikkert hatt lyst på alle Tuuusen takk, syns også vi har en fin bukett her nå Du fikk med deg at valpene til Pearl vil være halvsøsken med din? Nydelige Pearl. Vår neste whippet skal være i den fargen. Så fint lillegutt utvikler seg også Farga er så herlig. Den har begynt å skifte litt, mer varmere brun nå Elegante og vakkre dyr er litt svak for whippet, sel om de er små Ja, Whippet er vakre - Både utenpå og inni. Syns de har handy størrelse. Lett å ha på fanget med sine 13-15 kg, kommer seg under stuebordet uten å velte alt mulig rart, også får man plass til dem i senga Nå ligger Dani og ser på pappa Luca på TV: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Vi har vært på utstilling og dratt hjem med 2x CERT, 1x BIR, 1x BIM, 1x BIG 2, 2x Res. Cert, 5x CK, og x6 Excellent! Tante Lykke, Enya, og søsteren hennes Tavi (Her på sonen) Happy Whippets Oooog i mellomtiden har Pearl blitt feit: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Hmmm, kanskje wippet må bli min maskothund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Hmmm, kanskje wippet må bli min maskothund... Det syns jeg du bør ta opp til vurdering 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Fikk en veldig trist beskjed i går, men som ikke kunne unngås lenger. Vi får lille Bolt tilbake fra vårt kull i fjor (Broren til Enya og Tavi) den eneste gutten i kullet. En herlig gutt på rett over året. Han er full av sjarm (Kan garantert smelte en stein) som elsker kos og oppmerksomhet. Fungerer bra sammen med andre hunder (Bestekompisen hans er en gigantisk Schæfer) og er flink med barn. Han er typisk Whippet: Ligger å sove inne, kose seg under dyna/pledd eller på fanget ditt, og er aktiv utendørs. Han er svært sosial, elsker nye folk, elsker dyr, og ellers det meste med, og uten puls. Veldig trygg og fin gutt! Han selges vaksinert og med ny helsjekk, og han er selvsagt registrert i NKK. Kanskje noen her kunne være interesserte i Bolt? - Han har testikkelmangel, så han kan dessverre ikke stilles på utstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Ai, jaaa! Åh, må tenke fornuftig Men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Ai, jaaa! Åh, må tenke fornuftig Men Jeg vet, han er helskjønn. Jeg gråt og gråt når han måtte reise Men nå har vi kullsøsteren, en valp på 4 mnd, og valper på tur om 3 uker, DET blir mye det. Ellers hadde han nok sneket seg inn i huset her Du er hjertelig velkommen til å ringe meg, Poter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jeg vet, han er helskjønn. Jeg gråt og gråt når han måtte reise Men nå har vi kullsøsteren, en valp på 4 mnd, og valper på tur om 3 uker, DET blir mye det. Ellers hadde han nok sneket seg inn i huset her Du er hjertelig velkommen til å ringe meg, Poter! Det skulle jeg gjerne gjort! Men det passer desverre ikke med en til hund nå. Håper du finner et fint hjem til ham 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Måtte jo inn her og kikke litt etter at jeg har sikla i valpetråden din.. Nydelige hunder dere har altså! Ble helt fascinert av Enya, aldri sett en hvit Whippet før, moro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2013 Måtte jo inn her og kikke litt etter at jeg har sikla i valpetråden din.. Nydelige hunder dere har altså! Ble helt fascinert av Enya, aldri sett en hvit Whippet før, moro Tusen takk! Hun er fin ja Har ikke fått med meg at noen hadde kommentert i tråden her, tror den valpetråden min har tatt mest fokus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilaTheWhippet Skrevet 8. August 2013 Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Nydelige<3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 8. August 2013 Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Scorpio har bare tidenes nydeligste uttrykk Resten av gjengen er jo vanvittig fine de også, jeg vil haaaaa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Mye som har tatt opp tiden i det siste, blandt annet dette: ¨ Men skal få overført litt bilder å legge ut her etterhvert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 18. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Courtborne Scorpio, Dani 5 mnd gammel, og snaaart klar for sin første utstilling Og slik så han ut som valp, bildet som gjorde meg solgt med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Så fin ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2013 Noen øyeblikk fra dagen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 Dani, Courtborne Scorpio 6 mnd: Hahaha :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Vi hadde (tro det eller ei!) sol i går også! Valpeknøttene har blitt 7 uker gamle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 23. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 Vel hjemme fra utstillingshelg, med supre hunder, kritikker og plasseringer! Kunne ikke vært mer stolt! Enya som ble beholdt fra vårt A-Kull i fjor (16 mnd) slo i stortromma på dag 2, og slo ut sin egen pappa, to championtisper og en nordisk Champion samt de siste 10 Whippetene som stilte. Vi fikk også hilst på en av valpene våre som dro i forrige uke, herlig og trygg liten fyr Excellent, CK, BIR, CERT, BIG 4 Excellent, Beste Junior Tispe Lykkemora "Emprezy Adamant Design" Excellent, 3 bt unghund Very good, 3. Beste unghund. Dani ble 2. beste hannhund valp begge dager, slått av sin halvbror! "Tavi" her på sonen, som eier Nothing Else Matters fra vårt A-kull Excellent, 2 BT, CK, Res. Cert Excellent, beste unghund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 24. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Mor og datter Var det godbit du sa?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Fine de er! Min favorittwippet skal ha valper igjen (under planlegging) og jeg kjenner jeg er liiiitt fristet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts