Krilo Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg er også kommet meg på level 3! Så om noen vil friendse har jeg nr #1091507 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Shait, nytt kull med 11 valper. Hvorfor har jeg fått verdens mest produktive lapphunder O.o 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg er hekta! Har 4 Norfolk terriere og flere skal det bli, må bare vente på mer penger Sent from my GT-N7000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg synes at alle sonisene burde ha sonenbrukernavnet sitt som kallenavn. *forvirra* Noen som har valpekull? Jeg vil kjøpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg synes at alle sonisene burde ha sonenbrukernavnet sitt som kallenavn. *forvirra* Noen som har valpekull? Jeg vil kjøpe! Jeg har valper til salgs! Både schäfer og japansk spisshund. Jeg har spesielt en schäferhann som blir lovende til utstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg har valper til salgs! Både schäfer og japansk spisshund. Jeg har spesielt en schäferhann som blir lovende til utstilling. Skalvise... har du link? jeg er visst ikke så flink til å søke. Edit: glem det, jeg lærte meg å scrolle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg synes at alle sonisene burde ha sonenbrukernavnet sitt som kallenavn. *forvirra* Noen som har valpekull? Jeg vil kjøpe! Jeg har 9 lapphund valper til salgs Og si ifra når du har en fin bedlington til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Schäfervalp som passer til utstilling, hann: http://www.furry-paws.com/litter/pup/131593/737789 Japansk spisshund valp, hann: http://www.furry-paws.com/litter/pup/130259/730019 Schäfervalp som også kan passe til utstilling, hann: http://www.furry-paws.com/litter/pup/130239/729895 Hm, ser ut som jeg bare har hanner til salgs. Jeg har tisper også, du kan gjerne få kjøpe en av dem hvis du vil, men ingen av dem er leveringsklare enda. Hvis du forteller meg hva du ønsker å bruke dem til, så kan jeg gi dem valpefôr som styrker de skills du ønsker. Her er oversikt over kullene mine: http://www.furry-paws.com/kennel/index/1091396 (Gå til fanen "Litter") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Og DA var jeg level 3 #1091460 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Bestilt, både her og der. Jeg har 9 lapphund valper til salgs Og si ifra når du har en fin bedlington til salgs! Bedlingtonene mine er bare 7 dager gamle foreløpig, men til gjengjeld er det mange av dem! ^^ Jeg skal si fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Min første valp solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Salukihann til salgs http://www.furry-paws.com/dog/index/334700 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg er i level 3! Har lagt til de fleste som har skrevet brukerid'en sin her, men folk må gjerne legge til meg også ^^ #1091531 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Takk Vims, som kjøpte vakre Saldo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Takk Vims, som kjøpte vakre Saldo Jeg hadde faktisk sett på ham tidligere også, uten å skjønne at han var en sonenhund. Lette etter hannhund til tispa mi nemlig, men hun skal ikke parres på en stund ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Ah, så moro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Fikk en BC tispevalp, med good på alt Hvem vil ha?http://www.furry-paws.com/litter/view/131690 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Noen som har en Irsk Ulvehund-hanne som jeg kan få lov å parre med? Har nettop kjøpt meg tispe, så hun er ikke premiert eller noe.. Men hun har Good og Excellent på alt, og virker lovende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 C-kullet ble et drittkull! 11 valper, og masse fair på gentestene :/ men foreldrene var middelmådige og så.... komboen fra B-kullet ble bra, så får gjenta den senere og beholde derfra. Selv om jeg beholder en fra C-kullet og da. Men det går alt for treigt dette da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Bare for å spørre så er det liksom ingen tingen å Gjøre enn å trene og compete hver dag? +rydde og leke osv. Er kjedelig med bare fire hunder :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Åhh, dette er gøy! Skal kjøpe meg en Borzoi til så kan jeg få enda flere valper! Håper på flere enn en denne gangen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg har to engelsk setter tisper til salgs #1091442 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 AnetteH: Man kan spille spill for å tjene penger også, men det er stort sett alt, tror jeg. Enig, det går alt for sakte! Er visst et sånt spill hvor man logger inn én gang om dagen... Kanskje jeg trenger en konto til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Hm ja lurer på om jeg ikke må ha en konto til jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jippi, fikk 6 Borzoi valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts