Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

FP-folk er rare :lol:

Topic:'Does anyone else here collect taxidermy/skulls/skeletons/dried or wet specimens?

'I have a large collection, but unfortunately most of it is at my parents house, so I don't have pictures.

Here's what I have:
Raccoon Skull - a friend brought me a dead raccoon. I bured it and three years later, dug it up and cleaned the skull
House Cat Skull - found on a friends farm
Guinea Pig Skull - dug up a long dead guinea pig pet ( Sorry if that's disturbing) My first skull
Badger Skull - Got for valentine's day
2 rabbit skulls - from roadkill
2 squirrel skulls - from roadkill
2 Cow Skulls - Uncle gave me one, friend gave me another
2 Coyote mandibles - Found one at my grandma's house, bought the other one.
Bison Mandible - dad bought it for me
2 mouse skulls - got from mice caught in mouse traps
partial oppossum skull - from road kill oppossum. Poor thing had five babies that were only days old.
Mole skull - got from a mole caught in a mouse trap
House Wren Skull - found partially eaten wren outside the church building I attend
2 coyote tails - bought from Indian Pow wows
Fox tail - bought from an indian pow wow
Raccoon tail - bought from an indian pow wow
Coyote Paw - dad bought it for me from an indian pow wow
2 Alligator hands - mom got for me from florida
Alligator head - mom got for me from florida
Various horse bones - Uncle gave me. I have a femur and several back bones including a coccyx
Partial Fox skeleton + skull - Skull is broken though, the fox was hit by a car and I'm pretty sure it was a juvenile.


I think that's it.
Most of the skulls I have I've collected myself, through road kill of finding it on the ground.

I made a topic about my collection here: Click

http://www.furry-paws.com/forum/topic/30294

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Ja, da var jeg visst i border collie verdenen :lol:

Hurrah! BC-verdenen er en fin verden. Lett å få kjøpt greie hunder, iallefall!

Jeg er ikke i hele tatt bitter over at jeg ikke finner ok lundehunder eller malinois til priser jeg faktisk har råd til, altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener! Kjøpte meg en hannhund med 24HH og ei tispe med 21HH til grei pris :P Det har jeg ikke klart å finne med hverken kelpier, akitaer eller groenendaeler :hmm:

Ja, jeg har enda ikke greid å snappe opp en 24HH selv, men jeg har konstant lite penger også så det er ikke så rart. Helt greit, kan avle meg dit jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig på dogo argentino og, der ligger det sånn ca 10 hunder til salgs, og 8 av dem er vel mine... så da må jeg starte helt fra scratch. De hundene som lånes ut til avl er ikke noe bedre enn de man kjøper inn selv fra spillet heller.

Det høres ut som bedlington terrier. :P Det prosjektet mitt kommer nok til å ta litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med engelsk setter :P

Lola, Is var en av de som ikke levlet i natt, men da er han på level 5 i morgen, Broren på level 5 i dag, men han har i la.

Hvordan får man flytter hunder fra en kennel til en annen på samme konto? Jeg vil prøve å lage et system og ha salukier i en og settere og windhound i en annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som bedlington terrier. :P Det prosjektet mitt kommer nok til å ta litt tid...

Jeg har et par greie bedliser hvertfall, langt i fra 24HH men, det er en start.

Merkelig det der, med basenji så er det bare å kjøpe en fra FP så får man stort sett helt greie hunder, mens riesen som kjøpes er bare ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med engelsk setter :P

Lola, Is var en av de som ikke levlet i natt, men da er han på level 5 i morgen, Broren på level 5 i dag, men han har i la.

Hvordan får man flytter hunder fra en kennel til en annen på samme konto? Jeg vil prøve å lage et system og ha salukier i en og settere og windhound i en annen...

Jeg må uansett vente litt, siden de ikke er voksne enda de tispene jeg tenker å bruke ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bra! Jeg må bli Elite bruker, må jo få beholde/selge mere enn 1 etter denne :D

Eller overføre hunden til meg også tar jeg kullet, du får tispen tilbake med en gang, velger først valp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller overføre hunden til meg også tar jeg kullet, du får tispen tilbake med en gang, velger først valp :P

Det kan være en mulighet ja, så kan vi lage 24HH kull med den ene hannen som ligger ute :D Hun er bare 2 dager enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en mulighet ja, så kan vi lage 24HH kull med den ene hannen som ligger ute :D Hun er bare 2 dager enda da.

:lol: Maaaange dager å vente!

Men en 24HH tispe burde ha 3 kull :innocent: Har du resten av geneticen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...