Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Auda, jeg kommer til å få et problem i løpet av natta, tror jeg. Hvor gamle er valpene når de flyttes til ny eier? Og hva skjer om man ikke har plass til dem? Forsvinner de da?

De flyttes over når de når 6 dager. Så dersom de er 5 dager idag, kommer de over 06.00 i morgen. Dersom du ikke har plass, så forsvinner de bare ja.

Si ifra om du trenger å låne litt plass til noen hunder til du får udvida selv, så kan de stå der til du får plass til valper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De flyttes over når de når 6 dager. Så dersom de er 5 dager idag, kommer de over 06.00 i morgen. Dersom du ikke har plass, så forsvinner de bare ja.

Si ifra om du trenger å låne litt plass til noen hunder til du får udvida selv, så kan de stå der til du får plass til valper. :)

Ups :icon_redface: Da kan det hende jeg muligens kommer til å takke ja til tilbudet, for det kommer visst 11 valper i natt :innocent: Neida, jeg har ikke tatt av :P

Men lager en tredje konto nå, det ser ut som det trengs :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups :icon_redface: Da kan det hende jeg muligens kommer til å takke ja til tilbudet, for det kommer visst 11 valper i natt :innocent: Neida, jeg har ikke tatt av :P

Men lager en tredje konto nå, det ser ut som det trengs :lol:

Du får bare beholde en av valpene, toppen to om du har elite konto :)

Også må du redigere den du vil beholde til keeper. Det er kun den som kommer til å ta plass i kennelen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare beholde en av valpene, toppen to om du har elite konto :)

Også må du redigere den du vil beholde til keeper. Det er kun den som kommer til å ta plass i kennelen din.

Skaffet meg Elite i går, så beholder altfor mange nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups :icon_redface: Da kan det hende jeg muligens kommer til å takke ja til tilbudet, for det kommer visst 11 valper i natt :innocent: Neida, jeg har ikke tatt av :P

Men lager en tredje konto nå, det ser ut som det trengs :lol:

Bare å si i fra. Jeg har god plass. :P

Forsøker meg på genetikkspillet igjen, og nå står den bare å laster inn, og vil ikke svare på om jeg svarte riktig eller ikke. :( Godt jeg ikke har kommet kjempelangt, in case noe går galt nå. Tenk og vært på 999, og så skjedde noe sånt noe. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter veldig og vipper på gjerdet ang elitekonto, for det ene kullet mitt har to knallhanner jeg gjerne vil ha... Men jeg har jo så mange hanner, det er tisper jeg trenger :lol:

Jeg har ikke angret et sekund!! :D Fikk et 100% kull i går, og skikkelig digg å kunne beholde en av hvert kjønn :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en konto som er på level 6, som jeg ikke har bruk for lenger. Hva gjør man da? Bare lar den stå der tom?

Ja, det kan jo være du vil ha den igjen senere :)

edit: Nirm: Kan du forklare med litt mer om de taggene? Altså: Hva er slots? Er det hvor mange som kan kjøpe den visse taggen? Og hva med "Ref:" må jeg ha en slik karakter?

Endret av Tone S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst på ei veldig snill BC-tispe? Hun er ikke noe særlig til avlsmateriale, men er ung, flink og veldig snill. Min kennel spesialiserer seg i japanere og schäfere, så har egentlig ikke plass til henne. Men vil gi henne et godt hjem. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si i fra. Jeg har god plass. :P

Forsøker meg på genetikkspillet igjen, og nå står den bare å laster inn, og vil ikke svare på om jeg svarte riktig eller ikke. :( Godt jeg ikke har kommet kjempelangt, in case noe går galt nå. Tenk og vært på 999, og så skjedde noe sånt noe. :cry:

Tror jeg må benytte meg av tilbudet ditt :innocent: Har du plass til tre hunder? Jeg håper (og tror) jeg levler i morgen, så da får jeg kjøpt mer plass, men inntil da må de flytte ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må benytte meg av tilbudet ditt :innocent: Har du plass til tre hunder? Jeg håper (og tror) jeg levler i morgen, så da får jeg kjøpt mer plass, men inntil da må de flytte ut :P

Send de til 66717, så kan de stå der så lenge til du har mer plass. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjen jeg:
Kan noen forklare med litt mer om de taggene? Altså: Hva er slots? Er det hvor mange som kan kjøpe den visse taggen? Og hva med "Ref:" må jeg ha en slik karakter for å kjøpe en tag? Jeg kan godt spørre de som selger også altså, men kjekt å spørre dere først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjen jeg:

Kan noen forklare med litt mer om de taggene? Altså: Hva er slots? Er det hvor mange som kan kjøpe den visse taggen? Og hva med "Ref:" må jeg ha en slik karakter for å kjøpe en tag? Jeg kan godt spørre de som selger også altså, men kjekt å spørre dere først :P

lurer på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått kjøpt meg 24HH Flat coat og Silken Windhound :D og på borzoi så er jeg en generasjon eller 2 unna :D

Tone S og Rocket:

Slots er hvor mange de vil lage om gangen rett å slett, de som lager vil rett og slett ikke ha 25 bestillinger med en gang, og setter da en grense på noen slots, og når de er ferdige så opner de slik andre får kjøpe seg en slot:)

Teit forklart men håper dere skjønner det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...