Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Sukk. Hvordag får jeg matet valpene? Når jeg går inn på inventar og skal velge fôr til de, dukker ikke kullet opp som alternativ - bare de andre hundene. Hva er det jeg har oversett?

Du må kjøpe ny mat til de hver dag, så det jeg gjør er at når jeg kjøper maten, så velger jeg use og så feed med engang istedenfor å assigne den :) knotete forklart men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Ikke jeg heller. :lol: Greier ikke mate valpene engang. Dør de, tro?

Hehe, nei. Det er ikke mulig at valpene dør - så vidt jeg vet :P Kjøp en av de 6 som det står "Puppy Chow" på. Når du har kjøpt den/de du vil ha trykker du på den i inventaret. Du vil da bare få opp valpekullene. Man kan ikke mate voksne hunder på Puppy Chow. Da kan du velge å enten mate de med en gang, eller sette maten som "standar" for det kullet (da må du innpå kullet for å mate de). Beklager dårlig forklaring, var det litt forståelig i allefall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe ny mat til de hver dag, så det jeg gjør er at når jeg kjøper maten, så velger jeg use og så feed med engang istedenfor å assigne den :) knotete forklart men :P

Lurt!

Hehe, nei. Det er ikke mulig at valpene dør - så vidt jeg vet :P Kjøp en av de 6 som det står "Puppy Chow" på. Når du har kjøpt den/de du vil ha trykker du på den i inventaret. Du vil da bare få opp valpekullene. Man kan ikke mate voksne hunder på Puppy Chow. Da kan du velge å enten mate de med en gang, eller sette maten som "standar" for det kullet (da må du innpå kullet for å mate de). Beklager dårlig forklaring, var det litt forståelig i allefall?

Se der ja! Trodde jeg hadde kjøpt valpemat, men det var det visst ikke. Takk for hjelpa! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har børstet den for mye! :lol:

Neida. Joda. Neida. Gud, jeg er morsom i dag.

Du vet du har vaskedilla når............. :lol:

Hvilken farge er den da? Det er ikke sikkert prikkene vises så godt :)

hum... Silver and White (Extreme Piebald).. Og det forklarte masse faktisk :lol::aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en 24HH salukihann, noen som har en til sonenpris?

Har iallfall som du kan få låne gratis til avl:)

Et lite tips, når hundenen kommer til level 5, så kan de registreres, som gir bedre pris å valper ;)

Driver å legger ut et par hunder for salg nå, ikke 24HH, men veldig nært :) Billige også :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriette: Om du får hannhund schäferhund eller border collie med 24HH lala, så husk på meg da! :D

Så ikke denne før nå :) Har en schäfer http://www.furry-paws.com/dog/index/212079 og Border: http://www.furry-paws.com/dog/index/128025

Lola - Jeg har en 23HH du kan få?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallfall som du kan få låne gratis til avl:)

Et lite tips, når hundenen kommer til level 5, så kan de registreres, som gir bedre pris å valper ;)

Driver å legger ut et par hunder for salg nå, ikke 24HH, men veldig nært :) Billige også :)

Jeg har bydd på den ene whippeten :D Bare si hvis du vil ha mer for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt valp jeg, av en tispe som ikke skal parres før om to uker :P

Hvordan bestiller du valp? Sender du en mld til brukeren? Har sendt melding til to forskjellige brukere om valper jeg vil kjøpe som skal selges til pet home, men de svarer meg ikke. :( Jeg vil heller ha de enn at de skal gå til pet home! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det forhåpentligvis et bra dalmatinerkull til meg, endelig! Har en 19HH tispe som skal parres med en 24HH hannhund (håper jeg får ja), så kommer jeg igang her. Nytter ikke med alle de 3HH osv hundene jeg har nå...

Hun har ingen hh par så helt galt kan det ikke gå :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bestiller du valp? Sender du en mld til brukeren? Har sendt melding til to forskjellige brukere om valper jeg vil kjøpe som skal selges til pet home, men de svarer meg ikke. :( Jeg vil heller ha de enn at de skal gå til pet home! Hehe

Jeg leita rundt etter passende hanne til en av mine tisper (sånn fram i tid) og fant en lekker tispe. Sendte pm til kennelen og spurte om de planla kull, og om de ev ville selge meg en valp. Og det ville hun, med forbehold om at det ble minst 18 HH på valpene.

Det er da uhøflig av de å ikke svare deg, selv om de ikke vil selge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to accounts gående nå, blir glad for venner :)

Aslan (#1092028)

Aslan (#1091427)

:)

Hva skjer med hunder man vil bli kvitt som ikke blir solgt på public sale? Kan man slette de fra kennelsen på noe vis? Har noen ræltisper jeg prøver å selge, typ 2HH og sånn, men usikker på om de blir solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå til Atlas og Humane Society. Der kan du Abandon Dog, da kan andre adobtere den for 500 dollar. Det virker å være veldig populært, fordi det er aldri noen hunder som står der lenge. Har ikke sett en hund der så lenge jeg har vært på FP (det er faktisk egne Rescue Senters som spesialiserer seg i å omplassere slike hunder).

Ellers er to av mine kull leveringsklare i morgen, så siste sjanse for de som vil ha en liten ulldott!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...