Nirm Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Hmf. Jeg skulle hatt meg en 24HH lala hannhund, både schäferhund og border collie ser jeg... Får vel bruke friuka til å lete litt trur jeg, for klokka går jo i fra meg nå igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Blæ, er jo ingen salukier til salgs, bare min egen Og alle hannhundene som er gode er låst så man får ikke sendt forespørsel om avl heller :/ Da blir man jo litt låst i forhold til å avle bedre hunder. Jeg har også en salukihanne, sånn til senere. Bare lvl 7 foreløpig, men jeg jobber med saken. Vet ikke om han passer til tispene dine da, men. Han har 9HH, 4hh, Lla. http://www.furry-paws.com/dog/index/253594 Hmf. Jeg skulle hatt meg en 24HH lala hannhund, både schäferhund og border collie ser jeg... Får vel bruke friuka til å lete litt trur jeg, for klokka går jo i fra meg nå igjen. Jeg skulle gjerne hatt en tilsvarende bedlington jeg, du får si fra hvis du kommer over en billig et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg har også en salukihanne, sånn til senere. Bare lvl 7 foreløpig, men jeg jobber med saken. http://www.furry-paws.com/dog/index/253594 Jeg skulle gjerne hatt en tilsvarende bedlington jeg, du får si fra hvis du kommer over en billig et sted. Skal si ifra om jeg finner genetic labs igjen. Håper noen driver med det fortsatt i stor skala.... Nei. Jobb var det visstnok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Innser at jeg burde utvide kennelen min for å lvle opp, og det betyr at man må utvide hundegjengen. Har nettopp kjøpt meg en helt perfekt labradortispe som skal parres om to dager med en like perfekt hannhund. De to skal få en helt perfekt hann som jeg kan ta det hvite ut av øyet for å parre med andre tisper når han er på level 30+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Du må kjøpe de som heter Puppy Chow. Velg de som gir riktig "stats" til kullet ditt, for de forskjellige sekkene gir f. eks strength, speed, charisma osv. Takk! Syns det er litt lite å gjøre av og til...så fikk jeg plutselig mulighet til å kjøpe andres hunder, og vips laget meg et collie kull til jeg, med hele 11 valper Beholder ei tispe. Ble noen gode valper, men dessverre noen med tre E'er og en F osv. Dere kan se de her: http://www.furry-paws.com/litter/view/133859 Valpenavnene sier hva de fikk på gentesten. Rop ut om noen vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 OMG jeg kunne alle de der kodene før, nå husker jeg ikke noen. Planen er å kjøpe en tispe til i morgen og avle de med en på "markede". Etterhvert også ha en "maskot" rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Skal si ifra om jeg finner genetic labs igjen. Håper noen driver med det fortsatt i stor skala.... Nei. Jobb var det visstnok. Det finnes en spiller som har sånne bedlingtons, opptil flere til og med. Men alle hundene er låst, og personen har ikke logga inn på lenge. Nei, jeg har nok en jobb å gjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Hva betyr det boost? På valpene står det boost også forskjell fra valp til valp, den ene står det speed på blant annet. Men på de våksne så står det boosters used, også står det null på mine. Hva menes med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg har også en salukihanne, sånn til senere. Bare lvl 7 foreløpig, men jeg jobber med saken. Vet ikke om han passer til tispene dine da, men. Han har 9HH, 4hh, Lla. http://www.furry-paws.com/dog/index/253594 Jeg skulle gjerne hatt en tilsvarende bedlington jeg, du får si fra hvis du kommer over en billig et sted. Jeg har ingen knallgode tisper, er jo heller ingen til salgs. Så får vel bare bruke de en har og jobbe seg oppover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Boost på valpene er at en (eller to) stats er høyere enn de andre. Boosters er ting du kan gi til hundene for å forbedre de, gjøre de yngre etc. Slike ting får man oftest ved happenings og høytider. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 meldt meg inn i guilden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg også! . Kjeder meg litt i spillet nå, da. Skulle ønske det var flere interaktive ting å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Sist sonen hadde Furry Paws- dilla: http://hundesonen.no/forum/topic/23732-furry-paws/ JeanetteH, du het visst Hexa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Er det noen som vet om det er mulig å utvide kennelen til å ha plass til over 12 hunder? Må da ha flere løpshunder enn det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Sist sonen hadde Furry Paws- dilla: http://hundesonen.no/forum/topic/23732-furry-paws/ JeanetteH, du het visst Hexa. Hahaha, bare elsker fjortisstiden og alle gangene jeg skriver "ossen" Nå skal jeg se om jeg finner meg en fin Basenji til maskothund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg har plass til 50. Level 10 og premium kennel trur jeg den heter. Og så kan man kjøpe flere slike etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg også! . Kjeder meg litt i spillet nå, da. Skulle ønske det var flere interaktive ting å gjøre. Veldig enig... Når man har tatt hundene for dagen, og spilt inn noen penger, så er det liksom tomt for ting gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg har plass til 50. Level 10 og premium kennel trur jeg den heter. Og så kan man kjøpe flere slike etterhvert. Ææ! Det tar jo så lang tid å levle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Selger en sort og hvit Australian Shepherd tispe til et kose og konkurranse hjem Ikke til avl da hun har Fair på ørene. Hun er trent i Show og er nå på level 3, 15 dager gammel. Bud fra 7000 og oppover, men det viktigste er at hun havner i et godt hjem, ikke hvor mye penger jeg får for henne http://www.furry-paws.com/dog/index/334291 *leker superseriøs oppdretter* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Sist sonen hadde Furry Paws- dilla: http://hundesonen.no/forum/topic/23732-furry-paws/ JeanetteH, du het visst Hexa. Oooooh sjekke, kanskje jeg hadde samme mail adresse også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Nå har jeg fått meg plass til 12 hunder til Tror jeg har fått til noen ok salukier, dalmatinerne er det verre med.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 hadde nok ikke denne mailadressen den gang. Enda jeg mener jeg har hatt den en evighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Prøvd myrulven? Mener du hadde det kennelnavnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Prøvd myrulven? Mener du hadde det kennelnavnet. Ja prøvd det også Er nok ikke samme mail lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Hahah, jeg laget meg min tredje konto, den første hunden var en Corgi tispe, men hun var dårlig, og så kjøpte jeg en Chihuahua tispe, men hun var dårlig, og nå har jeg smuglet inn en Pitbull som jeg skal bruke til freestyle, håper hun får bra resultat på gentesten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts