Nathalie_ Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg prøver å være innom hver dag, men det hender at virkelig hunder er viktigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Klart at virkelige hunder er viktigere Jeg har nettsiden åpen og tar det i puljer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Hva er id'en din så jeg kan stalke deg? Jeg ? #1220507) Hahah, har 20 shelti kull nå hahaha, vet det er teit, men må blir kvitt hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg ? #1220507) Hahah, har 20 shelti kull nå hahaha, vet det er teit, men må blir kvitt hunder I hekkan, hvor mange hunder har du egentlig?! Det er jo en hel dagsjobb å styre med alle de der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg ? #1220507) Hahah, har 20 shelti kull nå hahaha, vet det er teit, men må blir kvitt hunder Stalking complete xD Jeg har mange hunder, men jeg vil ligge i toppen så da må jeg vel. Men det går fint, går kjapt unna når man sitter å ser på noe samtidig Har ei venninne som har en litter liste som er langt som ett vondt år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 I hekkan, hvor mange hunder har du egentlig?! Det er jo en hel dagsjobb å styre med alle de der har 258- men har begynt og selge ut da ja det er en dagsjobb, er en grunn til at nesten aller er låst, så tenkte jeg skulle komme meg under 200 i hvertfall Stalking complete xD Jeg har mange hunder, men jeg vil ligge i toppen så da må jeg vel. Men det går fint, går kjapt unna når man sitter å ser på noe samtidig Har ei venninne som har en litter liste som er langt som ett vondt år. jeg har hatt 30 kull hahha, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2015 Noen som har 5FPP de kunne tenkt seg til å selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2015 Noen som har 5FPP de kunne tenkt seg til å selge? Kan bytte i Odd potato chip om du har ( kan gi opp til 10 FPP) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2015 yey, ned tapping 258 til 241 enda flere skal ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2015 Kan bytte i Odd potato chip om du har ( kan gi opp til 10 FPP) Jeg er fattiglus og har ingenting slike fancyheter Fikk kjøpt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Jeg ? #1220507) Hahah, har 20 shelti kull nå hahaha, vet det er teit, men må blir kvitt hunder La deg til som venn Jeg prøver å ha noen hunder åpen hele tiden. Jeg satser ikke på en spesiell rase sånn egentlig, har mange forskjellige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Her går det så det suser, gjorde godt å ha litt pause de ukene venninna mi var her Var heldig å fant en gjeng sheltier med 1.5 MP til 100k hver - alle 85-99 dager gamle og med god level, jaja den kunne vært litt høyere, men jeg sier ikke nei takk til slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Låst opp nesten alle, bortsett fra 38 valper Nytt prosjekt på gang! Intelligence- og speed-BC, strength får vente til senere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Låst opp nesten alle, bortsett fra 38 valper Nytt prosjekt på gang! Intelligence- og speed-BC, strength får vente til senere Jeg tenkte på å gjøre det jeg også, men så har jeg så mange at jeg lot det være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 La deg til som venn Jeg prøver å ha noen hunder åpen hele tiden. Jeg satser ikke på en spesiell rase sånn egentlig, har mange forskjellige så det jeg prøver og ha en rase opp hele tia heheh, men må trappe ned før jeg åpner resten av rassene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Har masse shelti kull som er ok, ligger på 1,030 og oppover ikke verdens beste kull men mye greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Jeg har en hel haug med BC kull til salgs etter level 70+ foreldre Finner dem i litters merket med #1157961 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Random quote Hadde du sett deg villig til å åpne hannhunden jeg sendte request på til tisper over lvl 50 i dag? Jeg har noen gamle tisper jeg gjerne skulle avla ut, men har ingen gode dilute-hanner å pare de med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Hadde du sett deg villig til å åpne hannhunden jeg sendte request på til tisper over lvl 50 i dag? Jeg har noen gamle tisper jeg gjerne skulle avla ut, men har ingen gode dilute-hanner å pare de med Det kan jeg sikkert Skal legge han til level 50 nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 22. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2015 Noen som kommer seg inn nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 22. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2015 Noen som kommer seg inn nå? Nei :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 22. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2015 Farsken. Jeg har flere tisper som står på dag 100 til parring i dag, men får verken paret eller låst dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 22. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2015 Noen som kommer seg inn nå? Den bytter noe server greier : / Hundene ages ikke pga. dette. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 27. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2015 Paring mellom 1.630 og 1.362, begge level 59. Bare jeg som reagerer på at kullet ble 1.318 eller har level virkelig så mye å si i forhold til multiplier? Edit: Kullsøstra ble paret med samme hannhund, hun er level 62 og gav 1.330 (begge etter stell første dag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 27. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2015 (endret) Hunder på level 59 gir ikke mer MP enn rundt det du har der ja. Mener å huske at tulip blant annet har forklart at MP kommer av levelen til hunden. Jeg parret level 83 x 82 i dag og valpene starter med 1.503x MP når de er gen testet, vaksinert og stelt med. Begge foreldrene har 1.412x MP. Har en hannhund på level 88 som jeg venter på at rette tispa skal dukke opp til, tenker hun skal ihvertfall være level 85, men helst høyere. Øvre sikt av 60 gir 1.4x og det meste jeg parrer hvor begge foreldre er over level 70 blir 1.5x valper. Endret 27. Mars 2015 av MissHeike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts