Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Der fikk jeg en til lvl 70 iallefall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Okay, men det er lov Ã¥ rope ut om det var alt for lavt Det var helt greit det Jeg har lagt ut tervkullet til salgs, om du skulle ha en herfra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Det var helt greit det Jeg har lagt ut tervkullet til salgs, om du skulle ha en herfra? Tror jeg har det jeg trenger nÃ¥ Tusen takk Jeg kommer vel snikende om jeg trenger noe ved en senere anledning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 @2ne Vet ikke om noen av disse kan være av interesse? http://www.furry-paws.com/litter/view/500648 Har ikke sÃ¥ mye peiling pÃ¥ SP og farger, men her var det litt av hvert i allefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Er intressert i Ã¥ kjøpe bra dalmatinere og salukier, si fra om noen har. Som ikke har foreldre som kommer fra meg fortrinnsvis. MÃ¥ være 3 eller 4 rasestats (fortrinnsvis cha hos dalmatiner og spd hos saluki) og helst ha aptitude for henholdsvis show og racing. Og er det noen newbie-fattiglus her som trenger litt oppstartspenger, bare si fra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2014 Level 72, så da henger jeg ikke såå langt etter som jeg fryktet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2014 Mine 2 første level 70 hunder i dag Den ene er selvsagt 101 dager og blir pensjonert og den andre er 100 dager i dag, men de kom til level 70 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 @Michellus Jeg har røde tervvalper til salgs nå. I dette kullet har jeg ikke lagt ut noen for salg enda, jeg må se på aptitude-testen om det er noen av de jeg gidder å beholde, men hvis du er interessert så kan du få en av de på dag 4 I dette kullet satser jeg på at den ene tispa har aptitudes som jeg vil ha og beholder henne uansett, men de andre er for salg Hvis du er interessert, så si fra, så får du sonenpris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Mine første null hh alaskan huskier har jeg fått i dag Begynner å få teken på den aptitude greia nå. Hvordan er det å pare en som ikke har for eksempel herding med en som har det? Kan valper etter foreldre som ikke har herding i det hele tatt få herding? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 @2ne jeg er på "ferie" om dagene og har låst FP for en stund For la det gå denne gangen, men takk for tilbudet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 150 individuelle Best of Breed i dag Level 74 og. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Hvordan legger man på bilde/tegning på profilen sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 49 individuelle tervueren har blitt BOB, 85 av mine hunder til sammen har blitt BOB. Mine terver har blitt BOB 187 ganger, den som har blitt BOB flest ganger, ble det 17 ganger. Jeg har hatt BOB-hunder 328 ganger. Jeg er fornøyd Men, jeg lurer på om jeg skal kutte ut noen raser. Jeg beholder tervene selvsagt, men nå har jeg 5 raser, jeg er litt usikker på om jeg egentlig gidder det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Jeg har hatt og har en ganske lang pause fra spillet atm. Er litt lei :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Level 80 Med mye flax oppnår hun level 82. Har også hatt flere kull med MP 1,5xx, det skal bli himla artig å se hvor høyt de levler til slutt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Jeg driver å prøver å få 4stamina på linje 2 Border Colliene mine, så jeg levler dem bare til 15 før jeg parrer, har 2 tisper med lala 4stm 24HH nå så dem skal få stå å levle opp en god stund, må vel låse dem til slutt til jeg har en hannhund også Linje 1 BCene må jeg finne gen 1 tisper med stamina i første par, noe jeg har funnet men har ikke hh i hoved hundene lengre og er usikker på om jeg integrerer gen 1 tispene med dem nå eller venter til jeg har en hannhund med 24HH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Egg-jakt i år også, og siden jeg ikke har noe liv, har jeg selvsagt funnet alle 13 alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 20. April 2014 Rapporter Share Skrevet 20. April 2014 Jeg har funnet dem også - på 3 kontoer, så teit at det lammet er account bound.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 20. April 2014 Rapporter Share Skrevet 20. April 2014 Plutselig fått helt dilla igjen jeg også etter en laaaang pause:-) om noen har gode shæfere, grander, aussier eller norsk lundehund for salg så skrik ut:-) har også et porcelaine og pyreneer prosjekt på siden:-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Er det noen som kunne forklare hvordan gener som må være der for at hunden skal være ensfarget? Tenker da på Border Collie, Schæfer, Alaskan Malamute osv. Jeg skjønner det ikke helt av meg selv :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Jeg har lyst til å selge unna, men samtidig så klarer jeg ikke siden jeg har jobbet så "hardt" med det Og i tilfelle jeg skulle få lyst til å spille igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Jeg har bare 45 hunder åpne nå, deilig. Begynte å bli litt smålei, men kan jo ikke gi meg. Så da driver jeg med de rasene jeg orginalt startet med, og som jeg har lagt mest arbeid i (dalmatiner, saluki og pitbull). De andre rasene (dogo argentino, gordon setter og xolo) er låst, har ikke lyst til å selge, jobbet meg opp til 24HH fra butikk-kjøpte hunder på endel av dem, så får være på lager til jeg får lyst til å åpne igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Er jeg litt for tullete eller? Laget stamtavle teamplate på xcel o_o Veldig mye innavl jada 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Ny rase men ikke den rasen jeg vil ha... Så jeg orker ikke å begynne med den. Korean Jindo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 http://www.furry-paws.com/litter/pup/571878/3407970 Første 24HH Border Collie fra egne linjer, startet med Store bought hunder Endelig! Generasjon 8 :3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts