MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 http://www.furry-paws.com/dog/index/831050 Er denne spessiell eller noe? O_o Ble litt overaska når jeg fikk den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Roaned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Ja, bare lurer, har ikke fått en sånn en før, trodde den var møkkete først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Hva er det best å ta på konkurranser for å få hundene til å levle fortest mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Jeg er litt usikker. Jeg har Highest Price som nr en og Cheapest som nr. to. Men ser for meg Fewest Entries og Bias (hvis det er Bias for de statsene du har) som kanskje gir raskest lvl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Hva er det best å ta på konkurranser for å få hundene til å levle fortest mulig? 0 i pris, og begge på bias. Da får de mest experience, som er det som gjør at de levler. Samt at de selvsagt bør være av høyest mulig kvalitet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Tror jeg må begynne med puppy mill på de halvgode tispene mine for å få inn mer penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 0 i pris, og begge på bias. Da får de mest experience, som er det som gjør at de levler. Samt at de selvsagt bør være av høyest mulig kvalitet Okay @Tabris jeg bruker de tispene som har parret 2 ganger til puppy mill tisper xD Kvaliteten på valpene er så som så, men prisen er grei Første hund i kennelen er 100 dager i dag, den er vel en gen 3 hund jeg kjøpte billig i begynnelsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 I morgen vil 19 av 20 HoF mudier være mine. Pensjonerte nettopp en level 58 tispe. Så er det bare å få 6 hunder til fra level 57 og oppover, så jeg får dytta ut den siste også. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Hvilken profession mener dere er best, med tanke på oppdrett? Jeg er veterinarian, og har egen clinic, men synes egentlig ikke jeg tjener så mye på det likevel. Jeg har nå mulighet til å bytte profession èn gang gratis, og vurderer å gjøre det. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Hvilken profession mener dere er best, med tanke på oppdrett? Jeg er veterinarian, og har egen clinic, men synes egentlig ikke jeg tjener så mye på det likevel. Jeg har nå mulighet til å bytte profession èn gang gratis, og vurderer å gjøre det. Noen tips? Breeder om du ikke har topphunder, har du det kan trainer være veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Vanskelig, de frister jo begge to. Tror jeg går for breeder, jeg. Synd at jeg går ned i salary, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Hvis en Black and white (irish) with roaning har cchcch i genene sine, er den fawn carrier da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 cch er fawn, så ville trodd det, ja. Har vært puppy mill i dag. Men nå som jeg har skiftet til breeder så fikk jeg faktisk et par ok valper oppi all røkla. Så har faktisk beholdt en 2-3 valper fra noen av kullene. Og har nå masse valper til salgs om noen dager. Er level 17 og har ikke mer plass nå. Så kjenner det frister å starte en konto til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Jeg har 3 kontoer Golden Retriever, Hovawart, Finsk Lapphund, Large Munsterlander og Cavalier King Charles Spaniel på hovedkontoen. Konto 2 har Shelties og Saarloos Wolfhound mens konto 3 har BC. De to siste er for ekstra plass, tjene penger. Rett og slett support kontoer for hovedkontoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Frister, frister... Har du også saarlos, ja? Hvilket nivå er de på? Har to kull saarlos-kull nå (ref. puppy mill). Det ene er crap, men det andre har litt halv-ok-ish valper. Hvis du ikke har supernivå av saarloser enda, så kan du jo ta en titt og se om det er noen du har lyst på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Husk å stemme for FP så får du ekstra 3000 pr dag Eller kanskje alle vet om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Det fant jeg ut for bare et par uker siden. Tar en runde med noen av spillene daglig også, samt litt genie. Varierer hvor mye jeg gidder. Men har gitt opp herding-spillet. Ikke får jeg det til, ikke er det gøy og ikke forstår jeg hvordan jeg skal få score omgjort til penger (ser ingen "send score"-knapp noe sted). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Frister, frister... Har du også saarlos, ja? Hvilket nivå er de på? Har to kull saarlos-kull nå (ref. puppy mill). Det ene er crap, men det andre har litt halv-ok-ish valper. Hvis du ikke har supernivå av saarloser enda, så kan du jo ta en titt og se om det er noen du har lyst på. Kjøpte 1 hann og 5 tispe valper fra butikk for 2 dager siden, så jeg har nok ikke mye å skryte av enda. Prøve å se hva jeg får ut av det om jeg starter ny rase med valper og så levle dem til rundt 10 før jeg parrer for å øke populasjonen litt. Se om jeg får noen lala eller Lla/lla gener inn. Har en voksen hann jeg kjøpte som valp tidligere også, som jeg kanskje blir å bruke http://www.furry-paws.com/kennel/index/1158041 Skal se på kullet ditt, kan du linke til det brukbare kullet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 http://www.furry-paws.com/litter/view/385832 Jeg har reservert to til meg selv, men er åpen for forslag. Edit: Her er det dårlige kullet også. Her skal jeg ikke beholde noen, så skulle du være interessert så kan du få hvem som helst av dem til en billig penge. Kan selge dem for 2000 per valp. (Er Elite-konto, så du kan kjøpe to). http://www.furry-paws.com/litter/pup/385834/2257718 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Uuu, skal se på dem også, alt mulig er jo egentlig bedre kvalitet enn jeg har xD 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Argh, bare Ll og LL hunder :< Prøver unngå dem, jeg har store problemer med å bli kvitt dem på hovedkontoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Hehe, ja, det beste på det kullet var vel ei 8HH, Ll-tispe. Bedre utgangspunkt i det andre kullet men da tar jeg litt mer. Du kan kjøpe hvilken som helst av dem, også de jeg har reservert til meg selv, men der tar jeg litt mer enn crap-kullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Hva er litt mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Sonen-pris: 8000 per valp av det gode kullet. 2000 per valp av det dårlige. Du kan få kvantumsrabatt og få fire valper (to fra begge kull) for 18000 tilsammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts