Nirm Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Nye ting å hente i dag i forbindelse med Halloween. En bakgrunn og et gresskar (om du skjærer ut gresskaret, så får du pumkin mash som kan gies til hunden for mer experience points). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Aha, så det er det gresskaret gjør! Lurte på hva man skulle med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Aha, så det er det gresskaret gjør! Lurte på hva man skulle med det Jeg bruker alltid å la andre finne ut hva ting er til, så sant det ikke står på de. Men jeg fant et ekstra gresskar billig, så da kunne jeg kutte det og se hva det ble til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Jeg bruker alltid å la andre finne ut hva ting er til, så sant det ikke står på de. Men jeg fant et ekstra gresskar billig, så da kunne jeg kutte det og se hva det ble til. Men hunden ble orange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Men hunden ble orange Det vil visst forsvinne etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 31. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 Jeg er level 10! Jippi! Har ordnet så jeg får låne mamma sin laptop i helga, skal sitte i sofa med kakao å laptop, akutten på tven å styre med furry paws. Gledings Vet ikke hvilken hund jeg skal bruke gresskaret på.. kanskje på Avenging Wrath.. Jeg får se. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Det føltes ufattelig feil ut å gjøre en level 45 x 57 parring idag. Men da fikk jeg en 24HH lala 4stm tispe etter den kombinasjonen i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Nye ting å hente i dag i forbindelse med Halloween. En bakgrunn og et gresskar (om du skjærer ut gresskaret, så får du pumkin mash som kan gies til hunden for mer experience points). Hvor mange ganger kan man bruke det da? Også fikk jeg en Ancient Stone Carving det er de greiene folk samler på i årevis er det ikke? Hva gjør Plushie Chili? Har hatt en lang pause fra FB nå jeg og du verden hvor fort man faller ut av ting egentlig Har skaffet meg to Xoloitzcuintle også, bare for at det er en ny rase egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Dekorgreiene er unlimited. Mash bare en gang. Chili er en leke, men det lønner seg visst å bruke favorittlekene etter hva jeg har skjønt. Ergo noe man kan sitte på og selge senere til slike som samler på rares. Den ancient stone tingen kan du bytte på trading posten i eksempel disse endene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 (endret) Dekorgreiene er unlimited. Mash bare en gang. Finner ikke dekorgreien? Hva ligger den under på inventory? Bursdag sengen og matskålen da? *fant bakgrunnen* Endret 1. November 2013 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Finner ikke dekorgreien? Hva ligger den under på inventory? Bursdag sengen og matskålen da? *fant bakgrunnen* Sengen og matkoppen er som alle andre senger og matkopper. Bare at de kan brukes 10 ganger. Brukes, samles eller selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Jessda! Congratulations! IPnA Gan's Most-High [4E LL intstr agiint 7.0] won Best of Breed! You are officially the best Xoloitzcuintle trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Jessda! Congratulations! IPnA Gan's Most-High [4E LL intstr agiint 7.0] won Best of Breed! You are officially the best Xoloitzcuintle trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment. Hannhund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Hannhund? Dessverre en tispe... http://www.furry-paws.com/dog/index/769540 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Dessverre en tispe... http://www.furry-paws.com/dog/index/769540 Prøver bestemme meg for om jeg skal vente til dag 100 med å avle eller få opp EEEE fortest mulig på rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Prøver bestemme meg for om jeg skal vente til dag 100 med å avle eller få opp EEEE fortest mulig på rasen Jeg går for 24HH... men er jo gøy å ligge i toppen og da... hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Grattis? Hadde jeg vært mer etablert på FP, hadde det vært morsomt å være med i avlsringen, men jaja, konsentrerer meg heller om rasene mine, startet opp Pyrenèerhund i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Jeg går for 24HH... men er jo gøy å ligge i toppen og da... hmmm Lurer på det jeg også. Kjøpte en hannhund og tispe med GGEE og EEGG. Tenker de skal få seg en runde i høyet ved L10 også vente på noe med enda bedre stats som jeg kan utnytte eller kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Lurer på det jeg også. Kjøpte en hannhund og tispe med GGEE og EEGG. Tenker de skal få seg en runde i høyet ved L10 også vente på noe med enda bedre stats som jeg kan utnytte eller kull Så lenge klarer ikke jeg å vente har allerede over 20 kull tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Sånn, mangler bare èn bit igjen av rock pieces. Men kan ikke forstås at det skal være verdt alle millionene for det jeg har forstått man får igjen for det. Spesielt ikke hvis man får endret høyeste attributt, det vil jo ødelegge treningen man har gjort. Men noe må man jo bruke pengene på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Så lenge klarer ikke jeg å vente har allerede over 20 kull tror jeg. ja kanskje jeg skal ta en puppymill runde på det og collie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Sånn, mangler bare èn bit igjen av rock pieces. Men kan ikke forstås at det skal være verdt alle millionene for det jeg har forstått man får igjen for det. Spesielt ikke hvis man får endret høyeste attributt, det vil jo ødelegge treningen man har gjort. Men noe må man jo bruke pengene på. Skal du bruke penger på ting, så er boostere en fin ting å bruker penger på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Skal du bruke penger på ting, så er boostere en fin ting å bruker penger på. Takk for tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 3. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 I can't believe my luck! Var på let etter en god brun+hvit BC hann til min tispe, og bare for moro skyld kikket jeg på hanner til salgs - og fant en sjokolade-og-hvit ung hann med 24HH og EEEE til salgs for 5000! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Jeg går for 24HH... men er jo gøy å ligge i toppen og da... hmmm Hah, jeg fant en tispe med 10HH i storen Nå venter jeg på at du skal få en 10HH hanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts