Gå til innhold
Hundesonen.no

"Godlukter" og sånn

lena

Recommended Posts

Skrevet

Sitter her på stua og vil nesten kveles..... Hunden ligger under bordet og fiser oss nesten ut av huset..... Fra i morgen blir det ikke flere godsaker her i huset (på hunden altså :oops: )

Flere som har det slik nå i juletiden?

Skrevet

Nei, ikke noe sånt her i hus.

Diego får ikke noe annet enn den vanlige maten sin, selv om det er jul. :wink:

Skrevet

Nei heldigvis! han får bare vanlige maten sin. men det hender en gang at han slipper en ja, å fyy det lukter ikke helt bra.

Skrevet

Mnja, kommer noen kraftsalver her også, selv om hun ikke får noe ekstra eller uvanlig av mat/godbiter. Og det stinker jo så man omtrent brekker seg.

Skrevet

Helt Jævli rett og slett. Hera får bare vanlig mat, men promper iblandt. Noen ganger er det skikkelig ille. Da er det rett ut med ho og somregel er det noe hun må da. Ekkle dyr! #-o Hadde det bare kunne luktet vanilje!! :roll:

Skrevet

Jeg har ikke kjent noe :D

Men jeg hører det i blant når hun strekker seg He he.. Jeg begynner å le fordi det er så morsomt når de står der og ikke skjønner hvor lyden kom fra :lol: Akkurat de lukter ikke, men hun slipper noe sure en gang i blant.

Skrevet

Loke promper av frolic han.Å du verden som han promper barfy

Jeg har våknet om natten flere ganger og lurt på om han har gjort fra seg inne ,men neida -han bare ligger der å fjerter i sin uskyldigste søvn han :lol:

Han får ikke frolic som godbiter mer..

Skrevet

Skal skrive under på at det kommer noen her også, hører bare det suser innimellom fra Ben og da er det bare og grue seg til lukta. Er han som er værst da. Nå er boxern også ganske kjent får sine noe uhyggelige gass utslipp huff...

Skrevet

Jeg husker en gang gamle katten min slapp en skikkelig fis og han ble redd for lyden og løpte og gjemte seg, når han kom frem var han sur på MEG!!!! :D

Skrevet
Jeg husker en gang gamle katten min slapp en skikkelig fis og han ble redd for lyden og løpte og gjemte seg, når han kom frem var han sur på MEG!!!!  :D

:D uff... fikk meg en god latter der ja..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...