Nirm Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Noen som har noen slags erfaring med disse selene? Hvordan er de sammenliknet med Björkisselene å bruke eksempel? (Bilder ærlig og redelig hotlinket fra FB for å vise fram. ) 1 Siter
Ane Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Jeg synes de ser rare ut, men om de er gode eller ikke vet jeg ikke. Siter
Debbie Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Jeg har den,og jeg liker den veldig godt. Jeg kjøpte den fordi jeg har en hund med ryggproblemer,og den trykker ikke på ryggen. Vær veldig obs på størrelse og passform- jeg fant en som passet etter mye om og men. De er dyre, men varer lenge. De finnes også i kortere utgave mer som en sykkelsele- jeg ville gått for den lange. Siter
Siri Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Jeg synes de ser bra ut, ikke minst fordi de har godt rom bak albuene før selen går opp på ryggen. Jeg har den korte varianten til sykling med Willy, og det er nok den selen jeg har hatt som har sittet desidert best på Willy - den virker svært behagelig (dessverre lager den enormt med floker i pelsen...). Siter
Ingidano Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Hvem selger denne typen? Siter
Recommended Posts