Anette Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Her kan vi legge inn bilder fra dagens treff Asti Valpen til Dante Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Alle dagens bilder ligger her: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.152652988215087.35352.148250038655382&type=1&l=a9d307c58e Mocca og Nixe Dany vampyr! Bella og Dany mengling 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Dany Vakre Sansa Charleen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Seee hva jeg fikk på pm fra Siri E da! Vakreste små! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Masse fine bilder! Fin gjeng! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Så mange fine bilder dere tok a! Mine kommer etterhvert, sliter litt med det nye redigeringsprogrammet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Takk for hyggelig treff og ikke minst, takk til alle dere som tar så flotte bilder 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Legger ut noen av de jeg har rukket å bli ferdig med, men nå merker jeg formen blir verre, så får nesten ta en pause og finne en varm seng kommer flere etterhvert 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Å så moro dere har hatt det idag! Bare kjør på med bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Bildene mine blei ikke så bra,men legger ut noen av de alikevel :angel: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Fine bilder Bompi og jeg egner oss dårlig på møljetreff, så vi stakk hjem og til skogs i stedet. Vi sees senere, i litt mer organiserte former 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Fine bilder Bompi og jeg egner oss dårlig på møljetreff, så vi stakk hjem og til skogs i stedet. Vi sees senere, i litt mer organiserte former Er faktisk veldig lenge siden det har vært møljetreff. Som regel er det trening og noen leker i små puljer avgårde jeg sliter faktisk litt med å huske at vi noensinne har hatt sånn mølje vi hadde idag *klø seg i hodet* Vi får ta igjen mer organisert form over nyttår 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Da har jeg gått igjennom alle bildene Alle ligger her http://turbotrolla.blogg.no/1356633676_romjulstreff.html 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Fine bilder Bompi og jeg egner oss dårlig på møljetreff, så vi stakk hjem og til skogs i stedet. Vi sees senere, i litt mer organiserte former Syntes dere klarte dere finfint jeg Og om det kan "trøste", det er første gangen jeg har turt slippe min(e) sånn rett ut for jeg har også trodd vi ikke egnet oss for møljetreff Og ennå en gang, tusen takk for flotte bilder dere trofaste fotografene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Så fin Sansa er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Jah der ble møljetreff Lurte litt på hvorfor du dro rødhette og ulven, var redd noen var dumme med deg. Vi får være mer organiserte neste gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Tusen takk for fine bilder av alle fotografene Utrolig godt oppmøte, var redd for at mange kom til å melde forfall! Synes den lille tric valpen var utrolig søt og modig som ville leke med alle de store! Sansa er fortsatt utslitt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Bildene herfra får komme en annen dag Mange fine bilder! Neste gang har jeg også med vofs 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Jah der ble møljetreff Lurte litt på hvorfor du dro rødhette og ulven, var redd noen var dumme med deg. Vi får være mer organiserte neste gang Neida, slett ikke. Men møljing er som sagt ikke helt min greie, og Eddard er litt for stor og slynglete til å slippes inn i slike møljer - ikke heeelt typen. Dessuten lengtet vi hjem til dette: Men vi prøver gjerne igjen hvis det de facto blir bål og trening ved en senere anledning 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Tusen takk for et flot treff og Bella er forsatt sliten faktisk :angel: Så lurer jeg på dere andre som tok bilder i dag hvordan får dere så klare og lyse bilder i det været som var i dag?Kan godt sende meg pm så vi ikke kupper bildet tråden :santa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Rødhette: han kan få yngle seg på Marvel når vi kommer til Norge . Mye fine bilder! Har Sansa veldig mye pels? Hun så plutselig veldig voksen ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Tusen takk for et flot treff og Bella er forsatt sliten faktisk :angel: Så lurer jeg på dere andre som tok bilder i dag hvordan får dere så klare og lyse bilder i det været som var i dag?Kan godt sende meg pm så vi ikke kupper bildet tråden :santa: Klare bilder får man med høy lukkertid, og lyse ble de ved å bruke fastobjektiv med laveste blender på 1.8. I tillegg til å knipse vilt! Også sortere ut de beste. Og som regel tar jeg en rask redigering i Lightroom bare for finjustere alt bittelitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Rødhette: han kan få yngle seg på Marvel når vi kommer til Norge . Mye fine bilder! Har Sansa veldig mye pels? Hun så plutselig veldig voksen ut! Sansa har blitt diger Hun har mindre pels enn det ser ut til på bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts