Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjultreff Oslo 27.12.2012 - Bildetråd


Anette
 Share

Recommended Posts

Fine bilder :) Bompi og jeg egner oss dårlig på møljetreff, så vi stakk hjem og til skogs i stedet. Vi sees senere, i litt mer organiserte former ;)

Er faktisk veldig lenge siden det har vært møljetreff. Som regel er det trening og noen leker i små puljer avgårde :P jeg sliter faktisk litt med å huske at vi noensinne har hatt sånn mølje vi hadde idag *klø seg i hodet*

Vi får ta igjen mer organisert form over nyttår ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder :) Bompi og jeg egner oss dårlig på møljetreff, så vi stakk hjem og til skogs i stedet. Vi sees senere, i litt mer organiserte former ;)

Syntes dere klarte dere finfint jeg :) Og om det kan "trøste", det er første gangen jeg har turt slippe min(e) sånn rett ut for jeg har også trodd vi ikke egnet oss for møljetreff ;)

Og ennå en gang, tusen takk for flotte bilder dere trofaste fotografene :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah der ble møljetreff :P Lurte litt på hvorfor du dro rødhette og ulven, var redd noen var dumme med deg. Vi får være mer organiserte neste gang

Neida, slett ikke. Men møljing er som sagt ikke helt min greie, og Eddard er litt for stor og slynglete til å slippes inn i slike møljer - ikke heeelt typen. Dessuten lengtet vi hjem til dette:

b%C3%A5lplassen.jpg

Men vi prøver gjerne igjen hvis det de facto blir bål og trening ved en senere anledning :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et flot treff og Bella er forsatt sliten faktisk :angel:

Så lurer jeg på dere andre som tok bilder i dag hvordan får dere så klare og lyse bilder i det været som var i dag?Kan godt sende meg pm så vi ikke kupper bildet tråden :santa:

Klare bilder får man med høy lukkertid, og lyse ble de ved å bruke fastobjektiv med laveste blender på 1.8. I tillegg til å knipse vilt! Også sortere ut de beste.

Og som regel tar jeg en rask redigering i Lightroom bare for finjustere alt bittelitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...