Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan hunder bli venner?


Djervekvinnen

Recommended Posts

Ja, jeg tror at to hunder kan bli venner!

Gordonsetteren min var venn med en strihåra vhorster han. De vokste som godt som opp sammen.

Og når det hadde gått noen mnd imellom at de møttes, så var de like gode venner når de møttes igjen! De visste hvem av dem som bestemte, for det hadde de nok "avtalt" seg imellom! :lol:

Og det vistes svært godt at de var glade i hverandre. Pussig, men sant! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hund vil alltid gå bedre sammen med noen hunder enn med andre - tror iallefall jeg. Min hund leker veldig godt sammen med enkelte hunder som vi ofte går tur sammen med, mens jeg og venninden min ikke kan gå tur sammen med hundene våre da min ikke kan fordra hennes hann hund. De går overhode ikke godt sammen. Synes jeg opplever ofte at hunden min finner "kjemien" med noen, mens han med andre ikke finner den like lett, og dermed ikke er interessert i å leke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene våre har hunder som de ble gode venner m med en gang, noen hunder som det har tatt litt tid for dem å like og noen de ikke liker i hele tatt... og akuratt slik er de med mennesker og. Som de typiske små mynder de er er de uforskammet overlegne med dem de ikke liker, behandler dem som luft (både mennesker og dyr), nesten så man blir litt flau noen ganger når noen prøver å få kontakt! :oops:

Men det er jo også en av de tingene som gjør de spesielle!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg vil kalle det venner, men Sico har hvertfall sine yndlings-lekekamerater :D han falt pladask for Cita hvertfall :lol:

Når vi går tur, merker jeg stor forskjell. Noen hunder går han stoor ring rundt, mens andre blir han helt hyper etter, og skal absolutt bort dit.

De sender vel sine signaler, som hvert fall jeg ikke legger merke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det ja... Jeg opplever ofte når jeg er på trening hvor oppdreteren er instruktør å Wilma haler og drar for å komme bort. Da bruker oppdreteren min å komme bort til meg å kose med Wilma, så sier hun navne på en elr anen hund så sier hun "ja det var leke kameraten til Wilma før". Merket også at Wilma sturte når Beancka flyttet (hunden til kompisen min). Så ja jeg tror hunder kan bli venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...