Malinka Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Jeg vet ikke... når passer det for folk? Jeg har aldri vært der før, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal, men det finner jeg ut av! Bare si når, så er jeg der, i hvert fall. Og Lady da, så klart. Siter
Mardina Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Tror jeg kan i hele morgen, men kanskje greit å møtes før det blir mørkt? Siter
OlavEmil Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Ser ut til at eg må jobbe i morgon. Æsj... Siter
Mardina Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Formiddagen en gang? Bare hiver ut et forslag, men rundt klokken 13.00? Og jeg aner fremdeles ikke hvor Fantoft er eller hvor vi evt skal møtes Siter
Ingidano Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Har dere sett værmeldingen for i morgen? Mye vann og vind. Siter
lucy Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Har dere sett værmeldingen for i morgen? Mye vann og vind. Hundene må jo ha tur lell da Vi er med i morgen, men hva menes med Stend.. Hordnesskogen eller... Siter
Ingidano Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Hundene må jo ha tur lell da Selvfølgelig, men for min del foretrekker eg å komme meg inn igjen fort Har tispe med løpetid, så fellestur er ikke aktuelt for tiden Siter
Mardina Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Dessuten går det jo ann å kle seg etter været da... Dårlig vær har da aldri stoppet en bergenser vel.... 1 Siter
Evelzz Skrevet 28. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Jeg har gått på en liten smell og er skikkelig uggen i formen, men kan gjerne være med kl. 13 hvis formen er noenlunde og hvis været ikke er helt vannvittig Siter
Mardina Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Jeg har gått på en liten smell og er skikkelig uggen i formen, men kan gjerne være med kl. 13 hvis formen er noenlunde og hvis været ikke er helt vannvittig Møtes på Stend da eller? Eller et annet sted? Merker jeg ikke er så kjent i Bergen lenger.... ....og god bedring Siter
lucy Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Men hva tenker folk, frislipp, båndtur.. Jeg er ikke komfortabel med å slippe fjotten i naerheten av trafikk eller steder med masse folk (altså type Hordnesskogen, som er et populaert turområde, ikke masse folk som i sonisgjengen ), men hadde vaert fint om han fikk løpt seg litt med de andre hundene, så lenge alle er sånn passelig snill og grei og sånt Red. for å si at det for meg passer best tidlig på dagen, helst møtes senest kl 13.. Siter
Mardina Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Frislipp hadde nok vært det beste for min også. Men han kan bli kranglete med andre hanner. Ikke bestandig det skjer, kommer vel litt ann på hvordan andre hanner oppfører seg mot han. Dessuten sitter ikke innkallingen helt 100 %, så da er det kanskje best med et inngjerdet område eller et sted som er et stykke fra veien og folk Jeg vet ikke om noen vet om noen sånne steder hvor det er fint å møtes? Siter
Malinka Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 En kjapp sjekk av værmeldingen for helgen viser 75-80mm nedbør i morgen og 10mm på dagtid søndag.... selv om hundene må luftes i morgen også, så hadde det vært greit om vi slipper å pakke oss så godt inn at vi aldri i livet kjenner hverandre igjen hvis vi treffes på gaten.. Mitt forslag til tidspunkt: søndag kl 13 eller 14? (litt egoist siden jeg håper jeg får tatt meg en bytur i morgen kveld, selv om været gjør meg litt usikker der også) Edit: Så kan noen andre som er mer kjent med hvor det er fint å slippe hund/gå tur foreslå sted. Siter
lucy Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Søndag på den tiden passer dårlig for meg, da jeg definitivt skal ha meg en bytur i morgen, for første gang på lenge Og dermed skal jeg i hvert fall gi fjotten en god tur i morgen. Siden det ble litt frem og tilbake her, og jeg skal til sengs nå, så tar vi oss en god kløvtur på egenhånd i regnvaeret i morgen formiddag Men er gjerne med på sonismøte/-tur en annen gang! Siter
Mardina Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Hmmm, så da blir det heller tur søndag for de som kan da? Har jeg forstått det riktig da? Siter
Hermes Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 I dag foretrekker vi sofaen, og resten av dagene har vi fullt program her, dessverre. Må få til noe neste gang vi er i Bergen, da kan det jo hende Calle er med til byen også! Siter
Evelzz Skrevet 29. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Vi ser om været er bedre i morgen, dette skal ikke vi ut i gitt! Tar oss en tur i parkeringshuset "vårt" på Fantoft og trener lydighet istedenfor. Bare å henge seg på hvis noen vil det, Siter
Malinka Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Jeg foretrekker også sofaen i dag og Lady var sjeldent kjapp ute og tisset i dag tidlig, så søndag er bedre for meg. Selv om jeg klarer å få meg en bytur i kveld. Den frister faktisk ikke så veldig med dette været den heller. Siter
OlavEmil Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Då prøver vi att i morgon . Siter
lucy Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Vi hadde oss en herlig våt og gjørmete to timers kløvtur i dag, så vi tar oss en sofasøndag i morgen Er forsåvidt med på en tur/treff tidlig på dagen på mandag om noen er intr. Må slite ut fjotten tidlig på dagen før det begynner med fyrverkeri... 1 Siter
Malinka Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Lucy, hvor og når skal du gå i morgen? Siter
lucy Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Skrevet 31. Desember 2012 Lucy, hvor og når skal du gå i morgen? Sorry, jeg så ikke denne jeg Siter
Malinka Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Skrevet 31. Desember 2012 Sorry, jeg så ikke denne jeg Det går bra, vi kan kanskje ta en tur en annen gang? Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.