Evelzz Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Hallo Bergens-soniser! MegaMarie og jeg har akkurat konkludert med at vi ikke kan la disse østlendingene vinne på treffsiden, og at vi burde få til en romjulstur her mellom de syv fjell også! Vi er altså klare vi to, og vil gjerne ha med både bergensere og besøks-bergensere - med eller uten voffser Hvor og når og sånt får vi bli enige om hvis noen henger seg på! Come on folks! 2 Siter
MegaMarie Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Ja, jeg er som sagt med Håper ikke jeg jobber, men hvis det blir den25, 26 eller 27 så jobber jeg ikke ihvertfall Siter
mokken Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Er nok på jobb de fleste dagene, men søndag formiddag kan passe Siter
Mardina Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Jeg er i Bergen til 1 januar og vil gjerne være med. Hvis jeg får lov å henge meg på da.... 1 Siter
Malinka Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Jeg kommer hjem 2 juledag så etter det har jeg lyst å få være med på tur. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Siter
OlavEmil Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Søndag formiddag høyrest bra ut . Sjølv er vi opptekne alle juledagane (som vel mange er), og eg jobbar torsdag og fredag (som vel mange gjer). Når på søndagen passar det? 11? 12? Kvar går turen? Siter
MegaMarie Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Jeg begynner på jobb klokken 14 på søndag, så da kan ikke jeg være med med mindre turen ender en stund før det. Siter
Evelzz Skrevet 24. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Da blir det to turer da! En søndag formiddag for de det passer for, og en når det passer for moi, Mega og Mardina? Hvilke dager har dere fri, jenter? Siter
MegaMarie Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Jeg har fri 25, 26 og 27 Siter
Malinka Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Bare si når, så lenge det er etter onsdag :-) Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Siter
Mardina Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Passer stort sett sett for meg etter torsdag Hvor skal vi møtes da? Jeg har bil, så jeg kan gjerne kjøre et stykke. Siter
MegaMarie Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Skrevet 25. Desember 2012 Lørdag jobber jeg også, begynner 12 da. Nå begynner tiden å tikke her. Skal vi bare sette en dato? 27? Eventuelt så kan jeg som sagt på søndag før klokken 14. Edit: Nå har jeg og Evelezz sagt i morgen klokken 14, om vi finner et sted det passer. Kommer med info om sted senere, så følg med Siter
MegaMarie Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Klokken 14 i dag på storetveitmarken. Kom kom dere som kan Siter
Malinka Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Men blir det da tur lørdag eller søndag? Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Siter
Mardina Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Nå har jeg allerede vært på tur i dag, så kanskje vi skulle avtalt noe nærmere helgen, for de som kan da? Jeg kan etter i morgen nemlig. Siter
lucy Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Vi vil også gjerne vaere med! Kan i utgangspunktet hver dag, og har bil. Siter
Malinka Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Da er vi hjemme igjen, så da kan jeg i utgangspunktet hver dag. Har bil også, og er ganske ukjent på hvor det er fint å gå tur, så vil gjerne få komt meg litt rundt. Siter
Snickers Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Skrevet 27. Desember 2012 Jeg vil gjerne treffe/gå tur med soniser! Men det er ikke alle hannhunder det funker med for Timmi... Så vil bare møte tisper, for å være på den sikre siden. *dustehund* Passer først på mandag da. Men har bil og vil gjerne bli kjent med noen soniser altså! Hadde vært knall om noen vil gå opp på Fanafjellet forresten, det er nydelig turterreng der nå! Siter
mokken Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Skrevet 27. Desember 2012 Ser ut som søndagens tur kræsjer med andre planer, så vi kan dessv ikke bli med. Siter
Hermes Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Skrevet 27. Desember 2012 Tror vi har ganske fullt program dagene vi er i Bergen, men skal følge litt med, kanskje jeg og Hermes kan hive oss på. Calle er hos tøfflus. Siter
Malinka Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Det var noe snakk om Stend i morgen. Hva med å gjøre det til et sonentreff? Noe interesse for det? Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Siter
Mardina Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Det var noe snakk om Stend i morgen. Hva med å gjøre det til et sonentreff? Noe interesse for det? Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Når i morgen da? Jeg er ikke kjent oppe på Stend da... Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.