Yodel Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Noen som har tenkt seg hit`? Link til dommerliste, de har også lagt ut dommerpresantasjon. Ser ut som noen spennende dommere. Mange nye, med mye erfaring.http://sandefjordhundeklubb.com/index.php/pingvinhallen.html Vi har lyst, bare fordi dommeren virker spennende, men det er litt langt å reise når vi egentlig ikke trenger noe, så er litt i vurderingsfasen De har også parkonkurranse! Dvs. to hunder av samme rase (Med samme eier tror jeg?) en hannhund og en tispe som konk. mot andre par. Moro å ha litt "ekstra"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Jeg har meldt på Arya, tror nok det bare blir henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Jeg sitter å vurderer å melde på Oscar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Melder på Doffen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Noen som har tenkt seg hit`? Link til dommerliste, de har også lagt ut dommerpresantasjon. Ser ut som noen spennende dommere. Mange nye, med mye erfaring.http://sandefjordhundeklubb.com/index.php/pingvinhallen.html Vi har lyst, bare fordi dommeren virker spennende, men det er litt langt å reise når vi egentlig ikke trenger noe, så er litt i vurderingsfasen De har også parkonkurranse! Dvs. to hunder av samme rase (Med samme eier tror jeg?) en hannhund og en tispe som konk. mot andre par. Moro å ha litt "ekstra"! Du trenger ikke å være eier av begge 2, de må bare være av samme rase, en tispe og en hann Vi skal stille Leo siden det er rett borti her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Skal melde på oliver og simi tror jeg (så kan jeg ha de i parklassen!) Også arya da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Har også vurdert å melde på, siden det er så nærme Men siden dyret fortsatt er like naken er jeg litt usikker... Har vel noen dager igjen å bestemme meg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Lurer på å ta turen, er jo like i nærleiken her så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Grei dommer, og bare 1,5 - 2 timer å kjøre. Så jeg kommer. Forhåpentligvis faller Freke såpass godt i smak at han blir N UCH på denne utstillingen <fingra krysset> Så skal Fjellbris få litt ringerfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Humla er påmeldt Siri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 I denne parkonkurransen: Er det meningen at tispen og hannen skal være mest mulig like/samme type, eller dømmes de etter hver sine egenskaper? Jeg har nemlig 1 hannhund og 2 tisper å velge mellom. Skal jeg ta hun som er best, men en del mindre enn hannen, eller ta hun som er større og litt mer lik hannen? Dilemma! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Bella skal på sitt siste valpeshow her også håper jeg Arla kan ta sitt danske og norske championat der :angel: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 I denne parkonkurransen: Er det meningen at tispen og hannen skal være mest mulig like/samme type, eller dømmes de etter hver sine egenskaper? Jeg har nemlig 1 hannhund og 2 tisper å velge mellom. Skal jeg ta hun som er best, men en del mindre enn hannen, eller ta hun som er større og litt mer lik hannen? Dilemma! I andre parklasser jeg har vært med på er typelikheten det man ser etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Dumt jeg ikke har noen grå tispe eller svart hanne med samme maske som det motsatte kjønn. For jeg har to grå hanner med relativt mørk maske og to svarte tisper med ganske åpne masker. I tillegg er de ikke så typelike heller, og det understrekes på en måte av de ulike fargene deres. Hadde vært moro å prøvd noe utradisjonelt, men gidder ikke når jeg ikke har to hunder som ligner litt en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Jatzy er meldt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Sånn da var Bella og Arla meldt på også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Har meldt på Nike (valp) og Cora. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Cred til SHK for å presentere dommere som kan være "alt mulig" så man ser hvilken erfaring og bredde de har! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Anastasia er påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Da er Hayley påmeldt, første gang i junior klasse! kjenner jeg er en smule nervøs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Dere får si ifra når PMen kommer da! Nysgjerrig på Lappisene, mulig jeg tar en tur selv om det ikke ble til at jeg meldte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Dere får si ifra når PMen kommer da! Nysgjerrig på Lappisene, mulig jeg tar en tur selv om det ikke ble til at jeg meldte på Du må ta en tur å si Hei. Vi er mange fra vestfold som skal stille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Du må ta en tur å si Hei. Vi er mange fra vestfold som skal stille Så gøy! Gjør nok det da Får se om jeg ikke drar med meg kameraet også Nå angrer jeg jo selvsagt litt på at jeg ikke meldte på Men, men. Neste gang! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Så gøy! Gjør nok det da Får se om jeg ikke drar med meg kameraet også Nå angrer jeg jo selvsagt litt på at jeg ikke meldte på Men, men. Neste gang! Du må ta med kameraet om du skal ja, og love trøndern å ta bilder, siden jeg får sett altfor få lappiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Du må ta med kameraet om du skal ja, og love trøndern å ta bilder, siden jeg får sett altfor få lappiser Hehe, har ikke vært i den hallen før, så aner ikke hvordan lyset er, but I'll do my best! Noen som har vært der før og vet hvor hallen er ift. svgs eller bugården? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts