hildiz Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Hei, dette blir min første nyttårsaften med hunden min, tar gjerne imot råd, vil ikke at han skal bli traumatisert av lyden av rakettene.. hehe Han er en 5 mnd. gammel Kleinspitz. Tenkte jeg skulle være inne med han å ha gardinene trukket for når det smeller som verst, eller blir det for dullete?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Tenkte jeg skulle være inne med han å ha gardinene trukket for når det smeller som verst, eller blir det for dullete?? Nei, det synes jeg nå i hvert fall er et minimum av hva man bør ta av hensyn til hunden første nyttårsaften I tillegg ville jeg hatt på høy musikk/TV for å sperre ute lydene når det står på som verst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildiz Skrevet 19. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Jeg pratet med en dame med en Terrier nemlig, og hun hadde tatt med hunden ut på tur på nyttårsaften så den fikk se at rakettene ikke var farlig, gikk rolig med den og lot som om raketter var helt hverdagslig.. litt av ett råd til meg som er førstegangseier! Han er jo valp, snart unghund bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Søk på nyttårsaften her, så får du opp et utall tråder om samme tema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Dullette er når du har hunden i fanget, holder den godt og trøster den for hvert minste smell og minste lysglimt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Dullette er når du har hunden i fanget, holder den godt og trøster den for hvert minste smell og minste lysglimt! Og slik dulling vil selvfølgelig gjøre de fleste hunder skremt. Når mor er rar må det jo være noe galt, sant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Hei. Du kan få noen gode tips i denne tråden som vi nylig hadde her inne: http://hundesonen.no/forum/topic/66288-nyttaarsaften-og-hund/ Lykke til:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildiz Skrevet 31. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Takk for tips! Planen blir å være på besøk til en venn med hunden, men rusle hjem på kvelden. Så skal vi kose oss inne med film og tørrfisk når det smeller som verst, med gardiner trukket for:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts