MonicaT Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Hei Jeg selger en 18kg sekk med Pro Plan Puppy Large Robust. Prisen er 580kr Sekken er selvsagt uåpnet. Send meg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Fortsatt til salgs om noen er intr. Prisen kan diskuteres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Jeg betaler 519 i butikk for 18 kg. Pro Plan, bare sånn til info. Det er veiledende pris for oppdretter/storforbruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Jeg betaler 519 i butikk for 18 kg. Pro Plan, bare sånn til info. Det er veiledende pris for oppdretter/storforbruker. Hva slags avtale har du? Sjekket den nye prislisten jeg fikk (oppdretter) og der står denne sekken til 579kr. Billigste 18kg sekken er til 549 (normal kylling og ris) Om noen vil ha denne sekken til 200-300kr så fritt frem. Så slipper jeg å kaste den på dynga når vi skal dit. Pengene har jeg tapt, men synd å måtte kaste en forsekk som er uåpnet og kan brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Jeg betaler hvertfall 519 for f.eks. Performance (senest i går). Det er liste vi selv har fått av Pro Plan til butikken jeg jobber i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Jeg betaler hvertfall 519 for f.eks. Performance (senest i går). Det er liste vi selv har fått av Pro Plan til butikken jeg jobber i... Jøss, jeg får det ikke så billig Snufs Har som sagt oppdretterkort hos de og med 4 bikkjer i hus går det en del sekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Hadde jeg bodd nærmere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Hadde jeg bodd nærmere! Hvor bor du? Jeg skal til Femund til helga, så om du bor i Odal traktene (om jeg ikke husker helt feil, mye mulig) så kan jeg ta med sekken Så blir jeg kvitt den. Synes det er synd å skulle kaste en fult brukbar sekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Jeg bor i kongsvinger, men kan jo fint kjøre å møte deg på veien til/fra et eller annet sted i odal Nå vet jeg ikke hvor femund er eller da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Jeg bor i kongsvinger, men kan jo fint kjøre å møte deg på veien til/fra et eller annet sted i odal Nå vet jeg ikke hvor femund er eller da Kongsvinger er enda nærmere, sender deg en PM jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts