Gå til innhold
Hundesonen.no

Stockholm 15-16 des


Kiyomi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her kan vi skrive resultater fra helgen!! NJV-12 SJV-12 Åhlskogen's Staby Malentha!!! :wub:

Rim er svensk junior vinner !

Fineste Malleball!

Grattis til alle som enten har vunnet eller er involverte i en vinner :D

Oppdretter hentet hjem BIM (etter å ha tatt BIR, BIM + veterantittel i Finland sist helg), og fineste onkel Sune ble enda en gang BIS-avl. Stusselig å måtte se på, på Lillestrøm var jeg med i den gruppa selv :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er resultatene ute på Hunddata og Rim fikk også CK og ble 4. beste tispe av 19 :D

Veldig moro, og ganske stolt over lille "gryntepølsa" som ble Svensk Junior Vinner første gang i "voksen" klasse 9 mnd gammel!

3. beste tispe ble faktisk tanta hennes (på farssiden), men vet ikke om eierne er klar over at hun er det ;)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var artig å se resultatene i Hunddata. Etter at søster Veli var ferdig i ringen fikk jeg ikke med meg mer av hvordan det gikk med tispene, og mens de andre hannhundene var i ringen var jeg for opptatt med å oppdatere oppdretter til å følge med hvordan det gikk for dem. :P Men jeg ser jo nå at dommeren har faktisk vært litt småkresen. Ekstra gøy å slå alle åpenhannene! (Det var bare en champion, og han ble BIR.)


Geos kritikk for dommer Gunnel Holm:

"Jun.hane av bra typ. Ngt spetsigt nos. Bra öron. Borde vara mer hår runt ögonen. Bra front. Välvinkl. Rör sig bra. Bra hårlag."

Excellent, CK, 1JKK, svensk juniorvinner 2012 og 2BHK. Fornøyd eier! :ahappy:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var artig å se resultatene i Hunddata. Etter at søster Veli var ferdig i ringen fikk jeg ikke med meg mer av hvordan det gikk med tispene, og mens de andre hannhundene var i ringen var jeg for opptatt med å oppdatere oppdretter til å følge med hvordan det gikk for dem. :P Men jeg ser jo nå at dommeren har faktisk vært litt småkresen. Ekstra gøy å slå alle åpenhannene! (Det var bare en champion, og han ble BIR.)

Geos kritikk for dommer Gunnel Holm:

"Jun.hane av bra typ. Ngt spetsigt nos. Bra öron. Borde vara mer hår runt ögonen. Bra front. Välvinkl. Rör sig bra. Bra hårlag."

Excellent, CK, 1JKK, svensk juniorvinner 2012 og 2BHK. Fornøyd eier! :ahappy:

Er det brukskrav for å få cert på kelpie i Sverige?

Hadde regnet med litt jubel rundt et evt cert nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer folkens!!

Selv fikk jeg excellent på alle 3 avkommene "mine", den ene hannhunden ble også nr 2 i championklassen med ck og 4.beste hannhund :)

Tispen ble "reserve" i championklassen med ck.

Veldig fornøyd med tanke på at det var totalt 123 i rasen!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...