Frida og fuglehundene Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 I stedet for å lage mange korte tråder lager jeg helle en tråd hvor jeg kan samle bilder fra lekestundene Bris har med andre hunder En av min beste venner har to ulvehunder, og i dag hadde hun med "minstemann" på besøk Han er 1 mnd yngre enn Bris og dobbelt så stor Bjønn Setterstyle 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Schæferstyle Oooæææ Fineste Bris 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Aw, utrolig fine begge to! Tenk at før syntes jeg ulvehunder var så stygge. De er jo SÅ pene! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Ja, jeg ser også helt annerledes på de nå! Jeg kaller bare bjønn for en stor dachs, haha Rufsete i ansiktet og laaang rygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Jeg synes fortsatt ikke at ulvehunden er den vakreste hunderasen, men den er jo SÅ herlig da. Håper at det blir IU på meg i fremtiden. Herlige bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Fine de er! Gleder meg til flere bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 "Bris med venner" *så for seg noe helt annet* Fiine hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Fine bilder, må le litt av Bris også da, mange flatterende og ikke fullt så flatterende positurer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Så søtt med lekebilder Og jeg blir aldri helt fortrolig med hvor store IU er, enda jeg har møtt et par virker de så gigantiske på bilder, og denne er jo ikke engang voksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 De ER store Han på bildet er 7 mnd ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 De ER store Han på bildet er 7 mnd ca Altså jevngammel med Tavi, iiiiik så svær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Så fine bilder! Bris er jo så fin, den andre også! Så på bildene og tenkte at IUen ikke var sååå stor kanskje, også så jeg bilde av den sammen med Bris. Er jo en ponni jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Ja, han er stooor Bris er 60 cm høy, og han ser ut som en miniatyrhund ved siden av, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 I går gikk Janka og jeg en tur med alle hundene, og vi var ute i ca tre timer De gale hundene til Janka Typisk Bris Fine Bris Tre av fire Nummer fire Fine Malle Malleangrep 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Fine hunder Shiba Ristesetter Alle fire på ett bilde "Bror, du har så lang hale" 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 "Driver dere med da?" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Vi har så fine hunder a gitt! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Si meg, hva heter nyhunden til janka? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Kremt... Uhm.. Altså. du veit, jeg fikk jo ca 170 forslag, ikkesant? Det er ganske mye, så jeg ble ikke noe klokere... Så.. Uhm.. Hun heter fortsatt Shiba 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Herlig bilder av noen kjempefine hunder! Jeg må si at jeg er litt svak for Engelsk settere, de er utrolig nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Synes du har god smak Det imponerende i går var at lille Malle hadde større radius enn mine settere store deler av turen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Fine hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts