Gå til innhold
Hundesonen.no

Quote-test


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Nei.. ingen smileys, ingen mulitquote.. og jeg har slettet cookies (eller informasjonskapsler som det heter så fint på norsk.. tok meg tid å finne ut bare det!) og restartet.. og enda funker ikke ting

*STOR SINNA SMILEY MED FRÅDE I MUNNVIKENE OG MASSE RYNKER*

edit: Ikke nok med det, jeg e rnødt til å redigere for å få inn avsnitt! *ENDA STØRRE SINNASMILEY*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunnen ikke så mye mer og si, jeg mener jo fortsatt at Nora er langt fra en typisk rekeschæfer, selv oppstilt som en, men det gjenstår jo og se. Så, da gleder jeg meg til å se bilder av Margrete som schæferstiller Nora :P

*og noe sier meg at jeg aldri kommer til å bli vant til dette nye qoutesystemet, grrrr*

Man vet jo ikke hvem man siterer lenger jo...

Dette er schäferen til en bekjent av meg. Han bor i USA er fra østEuropeiske linjer. Dette synes jeg er en fin Schäfer, og dette er hvordan en schäfer ser ut i mitt hode (men med "show" farger). Denne trenes i IPO, og agillity for moro skyld, med klikker. Bikkja er mange hakk for heftig til at jeg ville hatt ham, men fin - det er han.

Trauma03.jpg

lurer på hvorfor jeg har qoutet dette.... men jeg gjetter på at det er... nei jeg husker virkelig ikke hvem jeg har qoutet her.

Jeg likte denne banneren på forumet. Nå har jeg visstnok bare jule- varianten, men det passer jo bra nå :D

julesonen.jpg

husker ikke hvorfor jeg qoutet dette heller...

Hva med noe lignende dette?

logo.jpg

Siluetter av et knippe raser som sitter ved siden av hverandre.

Tegnet superfort i paint,bare som forslag til "type"logo :P Eller er det kanskje litt brukt opp?

nydelig

Det funker fortsatt ikke her. :(

DOH! :geek:

Der funka det ja.

dette var vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. ingen smileys, ingen mulitquote.. og jeg har slettet cookies (eller informasjonskapsler som det heter så fint på norsk.. tok meg tid å finne ut bare det!) og restartet.. og enda funker ikke ting

*STOR SINNA SMILEY MED FRÅDE I MUNNVIKENE OG MASSE RYNKER*

edit: Ikke nok med det, jeg e rnødt til å redigere for å få inn avsnitt! *ENDA STØRRE SINNASMILEY*

legg skjermbilde av hva som er galt i tråden i hjelp forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...