Nina Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Er det noen som har erfaring med å handle fra zoosupply? Har de lang leveringstid? Hvis jeg kjøper en vare derfra på tilbud og finner ut at den ikke passer til Ero (gjelder kløv) får man da levert den tilbake? tenkte bare siden den var på tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Jeg har bestilt varer noen ganger fra ZooSupply, og det tok ca. 1 uke før jeg fikk varene. Jeg vet ikke om du kan sende varene tilbake, du kan jo spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Jeg bestilte fra ZooSupply på Søndag og fikk varene i går (onsdag) jeg syns det er bra leveringstid jeg med tanke på at det er midt i romjulen! :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Jeg bestilte fra ZooSupply på Søndag og fikk varene i går (onsdag) jeg syns det er bra leveringstid jeg med tanke på at det er midt i romjulen! :-o Jøss det var raskt... =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Jeg har også bestilt derfra, men det er så lenge siden, så jeg husker ikke Men var da fornøyd, så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Hvor mye er portoen på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 tok bare noen dager sist jeg bestilte. Jeg fikk noe som ikke passet og var ikke noe problem å få det sendt tilbake. Jeg fikk tilbake pengene + penger for porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Hvor mye er portoen på? Det kommer jo an på hvor tung pakken er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Jeg bestilte utstyr til ilderen min der en gang, og var veldig fornøyd. Billig og rask levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Jeg er også veldig fornøyd med varene jeg har bestilt der i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar