Sunlily Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Er nok lille hjerteknuseren min, det Siter
Sunlily Skrevet 22. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Lille Nagini-bolla vokser seg stadig større! Nå er hun blitt snart 16 uker gammel Men små boller forstår ikke helt det der med saltvann og at det ikke er noe lurt å drikke... Også begynner man å ta igjen storebror både i høyde og fart Prøver å holde en relativ lav profil For så å prøve å skremme bort den store bjørnen med å gjøre seg så stor som overhode mulig Alt det som storebror gjør, det.. Deeeet må man jo selvfølgelig også gjøre.. 1 Siter
Caroline Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Så stor som hun har blitt! Tenk at jeg hjalp det vesle nurket til verden 2 Siter
Sunlily Skrevet 23. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Så stor som hun har blitt! Tenk at jeg hjalp det vesle nurket til verden Ja, hun vokser så det knaker, nesten litt skummelt. Må bare legge ved et litt koselig bilde av alle tre hundene i leiligheta Nagini, Hero og Tara 3 Siter
Sunlily Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 I dag har vi vært på tur i Bøkeskogen sammen med søstera mi og nevøene mine Været var helt nydelig! Nagini har nå blitt 16 uker Veldig skurrete bilde, men litt morsomt og Hun holder seg som oftest mer i lufta enn på bakken "Emm..Er det meg du snakker til..?" Siter
Caroline Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Så skjønn! Også så fine ører hun har Siter
Sunlily Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Så skjønn! Også så fine ører hun har Hittil er ørene i hvert fall fine, men vi får jo se hvordan de blir om en mnd eller to Siter
Sunlily Skrevet 19. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Syntes det begynte å bli på tide å laste opp litt flere bilder av vesle prinsessa, so here you go! Vi holder på å lære inn et nytt triks - hun hopper og snur seg på samme tid. Underholdende for oss begge Må bare påpeke at det ene øret faktisk ikke står så opp i virkeligheten som det gjør på flere av bildene Hun har bare som oftest alt for dårlig tid, og har en tendens til å lene hodet bakover - telling the truth! Holdningen hennes er ganske laid back, men selve hunden er full fres helst hele tiden. Søte vofsen 1 Siter
shira Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Skrevet 20. Februar 2013 Herlige bilder. Min dober. ser ut som hun har stå ører når hun løper 1 Siter
Sunlily Skrevet 6. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2013 Nagini og jeg var på tur i parken like bortenfor her vi bor, lekte litt, trente litt og tok noen bilder 1 Siter
Sunlily Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 Litt forskjellig bildespam fra kyststien ved Ula og parken like ved Den første skrytevideoen vår Må si det er gøy å endelig ha en hund som faktisk har lyst og trene, og oppriktig ELSKER det Også er det denne jeg prøvde å laste opp for en stund tilbake 2 Siter
Synnikken Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 Så fin hun er! Skal du teipe ned igjen ørene? Siter
Sunlily Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 *klipp* Og til sist noen bilder fra treningen i dag med Kristin (Papillon her inne) "Jump" 2 Siter
Sunlily Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 Så fin hun er! Skal du teipe ned igjen ørene? Takk Det er planen, ja Trenger bare litt hjelp med hvordan det skal gjøres og slikt, men oppdretteren bor jo rett i nærheten heldigvis Siter
bikkjene Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 nydelige bilder av vakre hunder 1 Siter
Synnikken Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 Takk Det er planen, ja Trenger bare litt hjelp med hvordan det skal gjøres og slikt, men oppdretteren bor jo rett i nærheten heldigvis Hihi! SEr den! Er påtide få det gjort nå før brusken stiver! Siter
Guest Maritus Skrevet 12. April 2013 Rapporter Skrevet 12. April 2013 Den hunden din, Charlotte, hu er så nydelig Siter
Recommended Posts