Sunlily Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 La meg presentere det nyeste familietilskuddet: Chilja's Wagtail Lily, eller Nagini som hun heter til daglig. Hun er etter NUCH Ki-Ro-mas Dark Mystic og Tanmarks Dancing Queen. Jeg har henne i deleie med oppdretteren, og målet er å bruke henne i lydighet og agility, og utstilling. Slenger inn litt bilder etter hvert Foreldrene: Også lillenurket på 8 uker : 9 Siter
borderen Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Herlighet for et søtt uttrykk! Siter
Teserere Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Gratulerer med tilskuddet, kjempesøt! Siter
Sunlily Skrevet 8. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Nagini 9 uker og heeelt ferske bilder 8 Siter
Guest Maritus Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Lille søte Nagini, får komme meg ned å hilse på hu en dag Siter
Red Merle Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Hærlig Morro med fler aussier på sonen ;D Siter
turbobensen Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Åååå! Så søt:) Gøy og kunne følge med på et Lilly-barn på sonen:D Siter
Sunlily Skrevet 9. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 (endret) Hun er virkelig et sjarmtroll, men og ekstremt rampete! Hun biter Hero i alt av ører og halen, stakkaren blir helt fortvilt og vet ikke hva han skal gjøre Lille søte Nagini, får komme meg ned å hilse på hu en dag Ja, det burde du! Kan ta den turen i Bøkeskogen vi snakket om Åååå! Så søt:) Gøy og kunne følge med på et Lilly-barn på sonen:D Så du kjenner Lilly og de fra før av? Ser forresten at to av de stående bildene ligger.. Kunne noen ha hjulpet til med å rette de opp? Endret 9. Desember 2012 av Charlotte & Rocky Siter
Papillon Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Helt sikkert ingen som merker om du tar henne med i klasserommet :) Siter
Monica123 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Så herlig Morro og følge Lilly barn her inne Velkommen hit Siter
SandyEyeCandy Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jeg har alltid syntes at Lilly er helt fantastisk, så det blir hyggelig å følge en datter etter henne her! Siter
Sunlily Skrevet 30. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Vi holder på å øve inn å stå, men når man er en person og skal hanskes med kamera og valp... Bildene er derfor deretter Juletreet så en gang sånn passelig greit ut, men etter ei uke med terrorangrep har alt som småvalpetenner kunne ha fått tak i gitt etter... 1 Siter
Sunlily Skrevet 30. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 *dele opp* Så dro vi på stranda og fikk løpt ut litt av energien. Vanligvis vil ikke Hero leke, men såååå... Siter
Sunlily Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Lille Nagini har nå rundet 13 uker, og hun vokser stadig ennå mer. Så nettopp på bilder fra da jeg hilste på henne første gang og sammenlignet med henne nå. Det er morsomt å se hvor raskt hun vokser og utvikler seg. Da jeg var med henne hos veterinæren i forrige uke veide hun 8,3 kg, vesle tjukkebolla 4 Siter
Sunlily Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Også noen bilder fra ukene før hun kom hjem :angel: Så er det et bilde av broren som nå heter Milo, og Nagini. Milo bor forøvrig rett borti gata her 1 Siter
Sunlily Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 (endret) Her er en lite video fra da hun var 11 uker gammel som jeg snekret sammen på iPaden <object width="960" height="540"><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="movie" value="http://www.facebook.com/v/10151336587925399"></param><embed src="http://www.facebook.com/v/10151336587925399" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="1" width="960" height="540"></embed></object> Ehm..Det gikk visst ikke som jeg håpet på.. Noen som kan hjelpe med å legge den ut? Endret 7. Januar 2013 av Charlotte & Rocky Siter
Recommended Posts