simira Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Noen som er litt mer bevandret enn meg, som vet hvilke hundeluftere som parkerer ved Trollvannstua og går rundt Grefsenkollen? Møtte en eldre dame på tur der i dag, som fortalte at hun ofte så en hundelufter som parkerte der og hadde med flere hunder, og det var masse kjefting og sparking av hundene. Enkelte ganger lå den ene hunden igjen i bilen (hundelufters, kan man jo anta), og om hundene var på en drøy times tur (som de minimum burde ha) så er det ganske lenge å ligge i bil i denne kulda... Jeg er så glad for at jeg ikke har behov for hundelufting, jeg ville aldri i verden turt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Ville sjekket ut Dogwalking dersom de fortsatt er aktive... Her er en tråd som har vært om dem: http://81.27.33.53/innlegg.php?nr=90026&start=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg trur det kan være dem som holder til i Welhavens gate. Rød varebil, husker ikke navnet. Hun ene dama som jobber der fortalte meg at de pleide å gå tur på Grefsenkollen, nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Om man får beskrivelse av bilen, evt litt alder etc på lufteren, så er det lettere å "spore opp" vedkommende (og evt at folk blir advart). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 1 time i bil er ikke noe jeg ville reagert på. Ikke nødvendigvis vertfall, Varga må ofte ligge en time eller tre i bilen. Men sparking osv er jo ikke bra.. Om det er en hundelufter så håper jeg det kommer frem hvem det er og at de som har hundene sine der får rede på situasjonen så de kan gjøre noe med det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Om man får beskrivelse av bilen, evt litt alder etc på lufteren, så er det lettere å "spore opp" vedkommende (og evt at folk blir advart). Det er fristende å stikke opp på parkeringsplassen der å sjekke innimellom, jeg er jo der innimellom på tur med en hund eller tre. Er enig i at en hund i bilen en time eller tre nødvendigvis er ille, det kommer alt an på pels, bil og bur. "Håper" at det er hundelufters ihvertfall, og ikke en kundes hund som ikke får bli med (den eldre damen syntes mest synd på denne ene fordi den lå og pep og ville være med, akkurat det er vel ikke nødvendigvis så ille egentlig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Er en rød varebil som står parkert der med hunder i, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Ta bilnummeret, da vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Ta bilnummeret, da vel. Ikke jeg som har sett dem da. Men spørs vel om jeg tar en tur eller to opp dit neste uke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts