Gå til innhold
Hundesonen.no

"selges eller gis bort til rett person"


Caro
 Share

Recommended Posts

Er sikker på att de fleste har sett slike finn annonser, men hva betyr det egentlig??

vill det si att de selger huden/hesten osv til ikke bra eller ok mennesker og gir den bort til den rette??? Eller er det bare en måte å "uttrykke" seg på?? :puppeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at hvis man treffer en person som virkelig klaffer med hunden, og hvor man føler at her vil hunden få det bra, så kan man redusere eller fjerne prisen hvis det er en person som ikke har råd til å betale det hunden koster.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at hvis man treffer en person som virkelig klaffer med hunden, og hvor man føler at her vil hunden få det bra, så kan man redusere eller fjerne prisen hvis det er en person som ikke har råd til å betale det hunden koster.

Aha! det hørtes jo ganske logisk ut det da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt at den personen som kan gi dyret best fremtid. At det viktigste er at dyret det er snakk om får det bra, ikke om selger får noe for den eller ei;-)

Ser på det som et godt tegn viss det står det...

Ser på det som et godt tegn jeg og nå ettersom jeg klarte å skjønne hva det betydde :)

Var skeptisk i startet, men det var bare jeg som har misstolket. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...