idaa.sp Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Hei! Min staffevalp på 9mnd har som har knekt bakfoten sin har fått besøk av en schæfervalp på 3,5månder.' De ligger i soffan og staffevalpen min tar forlabben sin i ansikte til schæfervalpen gjentatte ganger, mens de ligger mot hverandre. Samtidlig så får hu et veldig spesielt ansiktsutrykk. Schæfervalpen reagerer ikke så speseilt først, bare passer hode. Så begynner schæfervalpen og tygge litt på labben hennes og biter litt smått på henne. Prøver staffevalpen å få henne med på lek? Siter
Zitka Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Jepp.. Hører sånn ut ja.. Sent from my GT-I9100 Siter
AnnChristin Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Det høres ut som hva jeg kaller latmansleking! Gjerne slik min hund leker etter en skikkelig raserunde og dermed ikke orker helt å røre på seg for å leke! 1 Siter
idaa.sp Skrevet 4. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Okei, så veldig dumt ut. hehe Staffen har jo ikke lov til å leke ordentlig på grunn av foten sin, så hun leker vel bare slik fordi det er eneste måte nå. Siter
Kaja Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Sånn lekes det mye her i hus:) Siter
Maria Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Skrevet 5. Desember 2012 Her dasker Chessea i trynet på Leja titt og ofte. Chessea gidder ikke leke med henne, så hun blir blir liggende og daske mens Leja hopper bananas rundt Siter
Recommended Posts